خانه    معدن    صنایع معدنی    یادداشت و مقالات    گزارش تصویری    بورس    اقتصادی    ورزشی    عمومی    سلامت    تماس    درباره ما  
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 - 16:57   
  تازه ترین اخبار:  
   پربازدیدهای امروز  
  تقدیر امور مالیاتی یزد از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بعنوان خوش حسابترین مودی مالیاتی
  قیمت آهن ,میلگرد 1399/05/16
  پیام مدیر عامل چادرملو بمناسبت روز خبرنگار
  پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان ، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار
  مطالعات معدنی در هفت هزار کیلومتر مربع از کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست
  قدرانی از حمایت‌های مدیرعامل شرکت مس از ورزش استان
  فعالان رسانه، پیام آوران "امید و توسعه"
  اقتصاد زنده جوامع، حاصل رسانه پویا
  تحول در دنیای روزنامه نگاری
  مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان روز خبرنگار را تبریک گفت
 
   اخبار ورزشی  
  نه حرف زدن بلدید نه سکوت کردن!
  گل‌محمدی: نگران کسر امتیاز از پرسپولیس هستم
  شوک ویژه برانکو به هواداران استقلال
  گل‌محمدی: در جشن قهرمانی ما جای خیلی‌ها خالی است/ نگران بسته شدن پنجره هستیم
  گل‌محمدی: در جشن قهرمانی ما جای خیلی‌ها خالی است/ نگران بسته شدن پنجره هستیم
  تصویر دیده نشده جام جدید باشگاه پرسپولیس
  دیاباته در یک‌قدمی جدایی از استقلال بود!
  حمله خونین استقلالی ها به رختکن تیم رقیب / فوتبالیست ها زخمی شدند
  تیر خلاص سخنگوی قوه قضاییه بر پیکر هواداران پرسپولیس
  استقلال-شهرخودرو؛داغ دل آبی‌ها تازه می‌شود
- اندازه متن: + -  کد خبر: 150228صفحه نخست » ورزشیچهارشنبه، 25 تیر 1399 - 06:27
به دنبال حل مشکلات یا به دنبال برندسازی؟
  

عرفان حاج‌بابایی:اعضایی که به عنوان مثال در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حکم وزیر ورزش و جوانان به عضویت این دو تیم درمی آیند تا در قامت افرادی که مسئولیت غیرفنی و مدیریتی دارند، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی باشگاه و همچنین کسب درآمد و تامین امکانات لازم به کار بگیرند.

با این حال گویی نقش این افراد کاملا در شرایط این روزهای فوتبال ایران تغییر کرده است. اعضای هیئت مدیره این باشگاه ها ظاهرا پیش از آن که تمام تلاش و استعداد خود را برای حل مشکلات این تیم ها به کار ببندند، بیشتر به دنبال این هستند که با استفاده از پست و مقامی که به اعتبار نام استقلال یا پرسپولیس و یا حتی سایر تیم ها به دست آورده اند، برای خود یک برند شخصی بسازند تا بعدها بتوانند از آن منتفع شوند. یکی از ساده ترین راه ها برای تحقق این امر هم حضور مدام و مستمر در فضای رسانه ای است.

اعضای هیئت مدیره باشگاه ها به طور منظم با خبرگزاری ها مصاحبه می کنند یا به عنوان مهمان حضوری و یا تلفنی راه خود را به برنامه های زنده ورزشی در رادیو یا تلویزیون باز می کنند و به همین طریق مدام در معرض توجهات هستند. به این وسیله آن ها کم کم تعداد بیشتری فالوئر در فضای مجاز جذب می کنند و از صفحه شخصی خود در این شبکه اجتماعی به عنوان رسانه ای پر مخاطب بهره های زیادی می برند. این در حالی است که اگر شاید بخشی از این تلاش برای چهره شدن و دیده شدن در راه حل مشکلات باشگاه ها نظیر بدهی ها، عدم وجود درآمد پایدار و فقر امکانات سخت افزاری به کار گرفته می شد، قطعا باشگاه های ایرانی شرایط بهتری پیدا می کردند.

   
  

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© دنیای معدن 1388
info@donyayemadan.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار