150211

بازیکنان با تمام وجود برای فرهاد بازی نمی‌کنند!

یکی از افرادی که بلافاصله پس تصادف شدید سرژیک تیموریان پیگیر وضعیت او شده و این روز‌ها به شدت جوش رفیق قدیمی خودش را می‌زند، فرد ملکیان است. مهاجم اسبق استقلال که با سرژیک در این تیم و تیم امید همبازی بود. وقتی با فرد پیرامون شرایط سرژیک صحبت کردیم، دلش حسابی پر بود.

وضعیت سرژیک
شکر خدا این‌طور که کادر پزشکی به آندرانیک گفته‌اند، وضعیت سرژیک در قیاس با روز یک‌شنبه بهتر شده است. البته نمی‌توانم با قاطعیت بگویم حالش خوب است ولی پزشکان مدعی‌اند در قیاس با یک‌شنبه بهتر است. خوشبختانه امکانات پزشکی خوبی توسط برادرش و خود بیمارستان تهیه شده که امیدواریم در نهایت موجب بازگشت این بازیکن قدیمی به زندگی عادی شود.

بی‌اهمیتی بازیکنان قدیمی
تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ خبری مبنی بر اینکه باشگاه استقلال نماینده‌ای را برای پیگیری وضعیت سرژیک به بیمارستان فرستاده باشد، نشنیده‌ام. واقعاً نمی‌دانم، شاید به آندرانیک تیموریان زنگ زده باشند ولی فکر می‌کنم اگر اقدامی می‌کردند، حداقل برای تبلیغ خودشان هم که شده آن را رسانه‌ای می‌کردند. حداقل می‌آمدند و در بیمارستان دو تا عکس می‌گرفتند و می‌رفتند. متأسفانه حالا مدیریت در استقلال عوض شده و یکسری آدم جدید آمده‌اند که شاید بازیکنان قدیمی برایشان اصلاً مهم نباشند و تمام ذهن‌شان معطوف به نفراتی است که هم‌اکنون برای استقلال توپ می‌زنند.

باندبازی برای تجلیل
چند وقت قبل باشگاه استقلال در بازی‌های خانگی از پیشکسوتان خودش تجلیل می‌کرد، اما حتی آنجا هم سراغی از ما نگرفتند. اصلاً انگار نه انگار که امثال فرد ملکیان و سرژیک تیموریان با این تیم قهرمان ایران و نایب‌قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شده‌اند. به نظرم حتی برای تجلیل هم باندبازی می‌کنند. باور کنید من اگر الان به کسی نگویم که بازیکن استقلال بوده‌ام، آرامش بیشتری دارم، چون وقتی یادم می‌افتد چه اتفاقاتی برایم رخ داد و باشگاهی که برایش زحمت کشیده‌ام هیچ سراغی از من نمی‌گیرد، خیلی ناراحت می‌شوم. شاید باورتان نشود ولی چند بار به باشگاه استقلال مراجعه کردم و گفتم‌: من برای استقلال ۲۴ گل زده‌ام. حداقل لطف کنید و این گل‌ها را روی یک سی‌دی به من بدهید، اما حتی چنین امکانی هم در باشگاه وجود نداشت! در مورد طلب‌هایم نیز به من گفتند، چون با علی فتح‌ا… زاده قرارداد شخصی داشتی، باشگاه نمی‌تواند به تو پولی بدهد!

حیف که ناصرخان دیگر در جمع ما نیست
خدا ناصرخان حجازی را رحمت کند. اگر الان زنده بود شک نداشته باشید پیگیر کار‌های سرژیک می‌شد و مرتب به بیمارستان سر می‌زد. ناصرخان خودش درد و مشکلات فراوانی در زندگی تحمل کرده بود و به همین خاطر می‌دانست در چنین شرایطی امثال سرژیک تیموریان و خانواده‌هایشان چه می‌کشند. حیف که این مرد بزرگ دیگر در جمع ما نیست.

بازی نکردن برای مجیدی
فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی بوده و هواداران فراوانی دارد ولی این روز‌ها موارد متعددی دست به دست همدیگر داده تا استقلال نتیجه نگیرد. به نظر من بازیکنان با تمام وجود برای فرهاد بازی نمی‌کنند و یکی از مهم‌ترین دلایل آن هم این است که مجیدی سن و سالی نزدیک به مهره‌های کنونی استقلال دارد و به همین خاطر شاید حرف‌شنوی از او کم است. از طرف دیگر حس می‌کنم برخی از بازیکنان استقلال بر این باور هستند که فرهاد هم‌اکنون بابت نتایج به سیبل بدل شده و در نهایت هر اتفاقی بیفتد، کسی با آن‌ها کاری ندارد و سرمربی مورد بازخواست قرار می‌گیرد. واقعاً حیف است که چهره ارزشمندی مثل فرهاد مجیدی در استقلال بسوزد و هدر برود. امیدوارم اتفاقی که برای منصوریان رخ داد، در مورد فرهاد تکرار نشود.

دیدگاهتان را بنویسید