150088

خط ۳کنسانتره گهر زمین در آبانماه امسال به مرحله تولید می رسد

دنیای معدن -شرکت سنگ آهن گهرزمین مدیرعامل این شرکت روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه ۹۹ از پروژه خط 3 کنسانتره بازدید کرد.

در این بازدید ، ابتدا مهندس نجف آبادی مدیر پروژه گهرزمین گزارشی از روند اجرای کار و جبهه کاری های فعال پروژه، اصلاحات و اقدامات بهبودی نسبت به خطوط 1و 2 کنسانتره و … ارائه داد و افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 82.9 درصدی همراه است که در آبانماه امسال به مرحله تولید می رسد.
همچنین در این بازدید گزارش شفاهی از مشکلات پیش رو و عواملی از جمله آزادسازی تجهیزات خارجی از گمرک، تامین لوله های ترلکس، تامین آب و برق خط 3 کنسانتره ( جهت راه اندازی و راهبری خط تولید) و… که باعث افزایش بیش از پیش سرعت پیشرفت اجرای پروژه می شود ارائه شد که با دستور مدیرعامل شرکت مقرر شد این مشکلات رفع شود و در اسرع وقت با همکاری دیگر بخش های مرتبط شرکت در اولویت کاری قرار گیرد.
در ادامه این بازدید که از بخش های گندله سازی خام ، کوره و…. انجام شد، مهندس حسن امین زاده مدیر پروژه گندله سازی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه عنوان کرد: با وجود مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کووید 19، بزودی کارخانه 5 میلیون تنی گندله سازی راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید همچنین بخش تولید گندله خام در ماه جاری راه اندازی می شود.
در ادامه این بازدید جلسه ای با حضور آقایان مهندس نجف آبادی مدیر پروژه ، مهندس پناهی مدیر امور معدن، مهندس امین زاده مدیر پروژه گندله سازی، مهندس اسفندیارپور مدیر فرآوری و همچنین مهندس اسدی مشاور بهره برداری گهرزمین برگزار و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

1- پیگیری افزایش دیماند برق مورد نیاز مجتمع از مراجع ذیربط استان
2- با توجه به اهمیت راه اندازی تابلوهای CKD و عدم حضورسوپروایزرهای آن تا کنون، مقررشد مدیر پروژه گندله سازی در اسرع وقت پیگیری های لازم را در دستور کار قرار دهد.
3- تامین 1000 تن کنسانتره با عددبلین مناسب برای تولید گندله خام در فاز اول راه اندازی کارخانه گندله سازی

4- تامین 100 هزارتن کنسانتره مناسب برای راه اندازی یکپارچه کارخانه گندله سازی و تولید گندله

5- بکارگیری نیروهای گزینش شده برای راه اندازی و راهبری کارخانه گندله سازی و آموزش آنها
6- راه اندازی بخش افزایش بلین خطوط کنسانتره و تامین خوراک مناسب کارخانه گندله سازی
7- انجام اصلاحات و اقدامات لازم جهت تولید کنسانتره با رطوبت کمتر از 8% و همچنین تعجیل در ساخت Belt Feeder جهت اختلاط کنسانتره خشک با کنسانتره خروجی از Belt Filter بمنظور کاهش رطوبت خوراک ورودی به بخش افزایش بلین ودر نتیجه افزایش سطح ویژه ( عدد بلین) محصول نهایی.

دیدگاهتان را بنویسید