150068

بارگیری شمش آهن در ایستگاه راه آهن رشت آغاز شد

دنیای معدن - مدیرکل راه آهن شمال ۲ حمل مواد اولیه کارخانجات گیلان با استفاده از امکانات ریلی را مورد اشاره قرار داد و گفت: بارگیری شمش آهن در ایستگاه راه آهن رشت آغاز شد.

غلامحسین ولدی با تأکید بر حمل کالاهای تولید شده و مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات گیلان با استفاده از امکانات ریلی اظهار داشت: بارگیری شمش آهن در ایستگاه راه آهن رشت آغاز شد.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ ارزان بودن شیوه حمل و نقل ریلی در راستای رهنمودها و تأکیدات مقام معظم رهبری و تحقق شعار جهش تولید را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: از روزهای نخست بهره برداری راه آهن در استان گیلان عملیات تخلیه شمش آهن آغاز شد.

ولدی با بیان اینکه بارگیری این نوع کالا و کالاهای ریل پسند با ایجاد زیرساخت های لازم در ایستگاه آغاز شده است تصریح کرد: محموله شمش آهن متعلق به مجتمع ذوب آهن فولاد خزر استان گیلان است که به منظور صادرات دریایی به بندرعباس حمل می شود.

وی موضوع تازه تأسیس بودن راه آهن در استان گیلان را نیز مورد توجه قرار داد و ضمن اشاره به بحث بارگیری شمش آهن در ایستگاه راه آهن رشت خاطرنشان کرد: نخستین پارت این محموله توسط ۱۴ واگن لبه کوتاه حمل می شود.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ در تشریح موضوع بارگیری نخستین محموله شمش آهن در ایستگاه راه آهن رشت نیز مطالبی بیان داشت و تصریح کرد: حجم کل محموله ۶۰ هزار تن برآورد شده که در پارت نخست، به شکل تقریبی ۸۰۰ تن شمش بارگیری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید