149971

نامجو مطلق: توپ‌های ما تبدیل به گل نشد / الهامی: اول باید تکلیف بازی های معوقه مشخص شود

امیر قلعه‌نویی پس از توقف تیمش مقابل پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار کرد: به آقای افاضلی تبریک می‌گویم. دیگر نمی دانم چه بگویم چرا که تیممان به این خوبی فوتبال بازی می‌کند. از پنالتی گرفته تا ضربه تیر دروازه بسیار خوب بودیم. روی یک توپ معمولی سه نفر از بازیکنانمان اشتباه کردند و گل خوردیم. روی توپ معمولی گل خوردیم. دلم برای زحمت بازیکنانمان می‌سوزد.

او ادامه داد: اگر تیممان خوب نبود می‌گفتم. دلم می‌سوزد که مزد زحماتمان را نمی‌گیریم. واقعا بد شانس بودیم که توپمان گل نشد و محمد طیبی و سعید آقایی اشتباه کنند و گل بخوریم. به بازیکنانمان خسته نباشید می‌گویم. نمی‌توانم از آن‌ها خورده بگیرم چرا که بازی خوبی ارائه دادند.

او درباره زیاد شدن اختلاف تیمش با پرسپولیس هم گفت: ما تلاشمان را همچنان می‌کنیم و امیدواریم. از این فوتبال نمی‌شود ایراد گرفت و فقط بد شانس و کم شانس بودیم که موقعیت‌هایمان گل نشد.

ابراهیم صادقی بعد از تساوی سایپا مقابل شهرخودرو در دقایق پایانی بازی اظهار کرد: شهرخودرو بیشتر صاحب تو و میدان بود اما موقعیت های ما بیشتر و خطرناک تر بود. ضربه های خوبی سمت چارچوب دروازه شهرخودرو زدیم که با درخشش رحمتی به گل نرسیدیم. فکر می کنم اگر این بازی را می باختیم عدالت فوتبال رعایت نمی شد. خوشحالیم یک امتیاز را در روزی که عملکرد خوبی داشتیم، به دست آوردیم. اینکه تیم جوان ما می تواند بازی باخته را جبران کند، خیلی خوب است. با این حال باید روی نقاط ضعف خودمان کار کنیم.

ساکت الهامی در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و تراکتور اظهار داشت: همانطور که پیش بینی‌می‌کردیم بازی برای هر دو تیم سخت بود، هر دو تیم به دنبال این بودند که اول نبازند و بعد امتیاز بگیرند. فکر می‌کنم استقلال خوب کار کرد، خوشحالم که آنها با همه نفرات بازی کردند و حتی دیاباته و اسماعیلی هم برای این تیم بازی کردند. امیدوارم به هدفی که داریم در ادامه راه برسیم و تراکتور را آسیایی کنیم.

سرمربی تراکتور در خصوص ادامه لیگ گفت: متاسفانه همه هر جور بخواهند شرایط را هر طور دوست دارند نفسیر کنند. من هم دوست دارم همه نفراتم را داشته باشم، فولاد ۲ بازی از ما عقب‌تر است و از نتیجه ما با خبر است. الان آنها می‌دانند مقابل نساجی چه می‌خواهند. از همینجا اعلام می‌کنم تا زمانی که تکلیف بازی‌ها مشخص نشود از مالک باشگاه می‌خواهم به بازی ها ادامه ندهیم. شاید با یک نتیجه ،یک تیم سهمیه آسیایی بگیرد.

وی افزود: تصمیم نهایی بر عهده مالک باشگاه است ولی نظر خودم این است که اول تکلیف بازی‌های عقب افتاده دیگر تیم‌ها را مشخص کنند. شاید بهتر باشد اول جام حذفی را برگزار کنند تا تیم‌هایی که بازی عقب افتاده دارند در لیگ با سایر مدعیان بازی‌هایشان یکسان شود. از آن طرف هم می‌شود بازی ها را تا فینال جام حذفی ادامه داد چون جام حذفی هم برای ما خیلی مهم است.

مجید نامجومطلق پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور گفت: بازی سختی مقابل تراکتور داشتیم. مشکلاتی داشتیم که گفتن آن تکراری است. ما فقط دو تمرین یک ساعته در طول پنج روز گذشته داشتیم و خودمان را آماده بازی سنگین برابر تراکتور کردیم. دیدید که با تغییر سیستم استقلال در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی متاسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نشد. با توجه به یکی دو آسیب دیده که دشتیم خیلی به مربی بدنساز ما انتقاد شد ولی الان ثمره آن دوران بدنسازی را دیدید. تیمی که ۵ روز تمرین نکرده ۹۰ دقیقه دوید. البته امروز رقبای ما نتایج خوبی نگرفته بودند و شاید این ۳ امتیاز می‌توانست به ما کمک کند ولی امیدوارم در بازی‌های آینده ۳ امتیاز لازم را بگیریم و شرایطمان را بهتر کنیم. منبع

دیدگاهتان را بنویسید