149786

تولید کنسانتره سنگ آهن ۹ شرکت بورسی و غیربورسی دو درصد کمتر شد

دنیای معدن - ۹ شرکت سنگ آهنی بورسی و غیر بورسی در سه ماه نخست سال ، ۱۱.۹ میلیون تن کنسانتره تولید کردند که نسبت به مدت مشابه قبل با افت دو درصدی همراه شده است.

به گزارش دنیای معدن، جداول منتشره شرکت های تولید سنگ آهن جلال اباد، گهر زمین، اپال پارسیان سنگان، توسعه فراگیر (سناباد)، میدکو، گل گهر، چادرملو، سنگ آهن مرکزی، صبا نور در سه ماه سال جاری نشان می دهد این ۹ شرکت بورسی و غیر بورسی در سه ماه نخست سال ، ۱۱.۹ میلیون تن کنسانتره تولید کردند که نسبت به مدت مشابه قبل با افت دو درصدی همراه شده است.

براساس این گزارش، گل گهر با ۳.۸ میلیون تن در صدر ایستاده اما بیشترین رشد تولید مربوط به صبا نور با ۷۳ درصد بازدهی نسبت به سه ماه ۹۸ و بالاترین میزان کاهش هم برای اپال پارسیان سنگان با افت ۲۷ درصدی ثبت شد.

طی ماه گذشته هم مجموع کنسانتره سنگ آهن ۹ شرکت فوق به ۳.۹ میلیون تن رسید که در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته کاهش چهار درصدی داشت.

بیشترین تولید کنسانتره سنگ آهن مربوط به گل گهر با ۱.۳ میلیون تن بود و بیشترین بازدهی هم از آن صبانور با ۵۸ درصد ثبت شد. ضمن اینکه بیشترین کاهش عملکرد بین شرکت های مورد بررسی مربوط به اپال پارسیان سنگان با افت بازدهی ۴۹ درصدی بود.

دیدگاهتان را بنویسید