149783

آمادگی شرکت سنگ آهن مرکزی برای ساخت حداقل ۲ مدرسه در سال

دنیای معدن -شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در راستای اجرای بسته تحولی آجر به آجر در سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، آمادگی خود را برای پیوستن به این طرح و عمل به مسوولیت اجتماعی برای تامین فضای آموزشی و ساخت حداقل ۲ مدرسه در سال اعلام کرد.

به گزارش دنیای معدن، رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در دیدار با مهراله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی مدارس کشور از اعلام آمادگی برای ساخت و تامین فضای آموزشی خبر داد و اظهار داشت: در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی و نیاز آموزش و پرورش به کمک خیرین، موفق به مشارکت ۳۰ درصدی در ساخت و تجهیز مدارس در سال های قبل شدیم و تاکنون هشت مدرسه را بهره برداری و تحویل آموزش و پرورش داده ایم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال گذشته ساخت پنج مدرسه را در شهرستان های واجد شرایط شروع کردیم و با توجه به اهمیت مدرسه سازی آمادگی خود را برای ساخت فضای آموزشی در شهرستان ها داریم و با اعلام نیاز از طرف سازمان نوسازی مدارس به هر میزان آمادگی ساخت مدارس را داریم.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به اجرای طرح آجر به آجر و بهره گیری از ظرفیت خیرین علاقه مند اشاره کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده، درصدد هستیم در سال های آینده با توجه به تعداد زمینی که در اختیار ما قرار می گیرد حداقل هر ساله ساخت ۲ مدرسه را انجام دهیم.

به گزارش ایرنا، طرح «آجر به آجر» با هدف گسترش و توسعه مدرسه سازی و با دستور وزیر آموزش و پرورش به منظور حضور خیرینی با توان مالی اندک برای سهیم شدن در مدرسه سازی از هفته منتهی به امروز جمعه در کشور آغاز شده است.

در واقع می توان گفت که طرح آجر به آجر اقدامی عملی برای تکمیل کردن پروژه های آموزشی و ساخت مدارس است تا امکان حضور افراد بیشتری را در اقدام نیکوی مدرسه سازی با یاری افرادی که توان مالی تامین هزینه کامل برای احداث یک مدرسه را ندارند اما با کمک های اندک می خواهند در این کار خیر سهیم شوند، فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید