149775

نصب مخزن اکسیژن جدید برای بیماران کرونایی با همت صنایع فولاد هرمزگان

دنیای معدن - به منظور تامین اکسیژن بخش‌های مراقبت‌های ویژه کووید۱۹ در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، یک مخزن اکسیژن با ظرفیت 10 تن در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس راه اندازی شد.

به گزارش دنیای معدن، به منظور تامین اکسیژن بخش‌های مراقبت های ویژه (آی.سی.یو) کووید۱۹ در بیمارستان شهید محمد بندرعباس، یک مخزن اکسیژن با ظرفیت ده تن در ساختمان مراقبت‌های ویژه کووید۱۹ در مجاورت دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به همت صنایع فولاد مستقر در هرمزگان تعبیه و به بهره برداری رسید.

رئیس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس ضمن اعلام خبر فوق گفت: با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کووید۱۹ و راه اندازی بخش آی‌سی‌یو کووید دو با ظرفیت ۱۲ تخت در مجاورت بخش آی‌سی‌یو کووید یک و افزایش نیاز به اکسیژن، به منظور تامین اکسیژن این بخش ها، یک عدد مخزن اکسیژن با ظرفیت ۱۰ تن در کنار دستگاه اکسیژن ساز ساختمان مراقبت‌های ویژه مورد طراحی و اجرا قرار گرفت.

دکتر تمدن‌دار افزود: این مخزن، اکسیژن مایع ورودی به بخش هایی کووید۱۹ را تامین می‌کند و‌ بار اضافی وارده به دستگاه اکسیژن ساز را نیز جبران خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از «دهاقین» مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب و «ارزانی» مدیرعامل فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: تامین این مخزن مایع با همکاری شرکت فولاد کاوه جنوب و تامین اکسیژن مایع آن با همکاری فولاد هرمزگان به انجام رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید