149549

نقشه پرسپولیسی ها برای آنتونی استوکس ؛ مهاجم ایرلندی باید غرامت بدهد

آنتونی استوکس ، مهاجم ایرلندی پرماجرا و پرحاشیه پرسپولیس که بعد از دیدار دوم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برابر الشارجه به تهران بازنگشت و در ادامه ماجرای بین طرفین به شکل گیری پرونده ای در فیفا منجر شده است.

در این رابطه اکنون باشگاه پرسپولیس ادعا جالبی در خصوص این بازیکن مطرح کرده است و مدعی است تا زمان تعیین تکلیف پرونده او با این باشگاه، این بازیکن حق مذاکره و انعقاد قرارداد با باشگاه دیگری را ندارد و این موضوع تخلف دیگری برای او خواهد بود. مهدی خواجه وند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط پرونده این باشگاه و آنتونی استوکس به خبرنگار ما می‌گوید:

خیلی دوستان اظهارنظراتی که می کنند که البته از ابعاد کامل پرونده خبر کاملی ندارند. استوکس زمانی که باید در باشگاه حضور پیدا می‌کردند، نیامد. زمان غیبت ایشان هم ربطی به کرونا نداشت و پروازها برقرار بود و بازی‌های برگزار می شد. در آن زمان تخلف انجام شده و نامه‌ای نیز در این زمینه به وکیل او ارسال شده و حتما درخواست غرامت لازم طبق قرارداد خواهد شد.

وی ادامه داد:

از نظر ما ایشان در قراردادش آمده تا زمان تعیین تکلیف با پرسپولیس انجام مذاکره و ثبت قرارداد با باشگاه دیگر تخلف است و برای آن غرامت پیش بینی شده است.

خواجه وند در توضیح اینکه آیا باشگاه موفق به پیروزی در این پرونده خواهد شد یا خیر گفت:

فیفا در خصوص نحوه تنظیم قرارداد نگاه خاص خودش را دارد و به حفظ تعادل قرارداد اعتقاد دارد. فیفا چون باشگاه را حاکم و قدرتمند نسبت به بازیکن می داند این موضوع را در نظر گرفته که نباید همه چیز بر ضرر بازیکن باشد. من در مورد خیلی از مسائل باید در دادگاه از باشگاه دفاع کنیم اما ما مواردی در خصوص این بازیکن داریم که مسلما به دنبال منافع باشگاه در این زمینه خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید