149544

ناراحتی و عصبانیت بازیکنان پرسپولیس از یحیی

بازیکنان پرسپولیس که طی روزهای اخیر در صفحات خود علیه مدیریت تیم موضع گرفتند، بابت عدم کادرفنی اکنون ناراحت هستند.

بعد از موضع گیری بازیکنان پرسپولیس علیه مدیریت باشگاه که با انتشار استوری‌ها و پست‌هایی در صفحات شخصی آنها همراه بود، در ادامه علیرضا بیرانوند نیز در گفتگویی به طور شفاف به این موضوع پرداخت و گلایه تندی را مطرح کرد.

موضوعی که بلافاصله توسط کمیته انضباطی باشگاه مورد توجه قرار گرفت و باعث شد تا گلر پرسپولیس که البته با توجه به رسمیت یافتن موعد قراردادش دیگر با این تیم تمرین نمی‌کند، به این کمیته دعوت شود.

هرچند از بدو اعلام خبر مربوط به دعوت از بیرانوند به کمیته انضباطی این موضوع با انتقاد هواداران و … همراه شد و آنها ضمن رد تصمیم باشگاه به این موضوع پرداختند که بیرانوند اولا در حال حاضر بازیکن پرسپولیس محسوب نمی‌شود و در ثانی در روزهای پایانی حضور ۴ ساله بیرانوند در این باشگاه بهتر بود که مدیران تیم رفتار سنجیده و بهتری در قبال این گلر اتخاذ می‌کردند.

با این حال اکنون موضوع اصلی بازیکنان هستند؛ جایی که آنها پیش از انتشار پست‌های مربوط به انتقاد از مدیران باشگاه با کادرفنی و یحیی گل محمدی نیز هماهنگ کرده بودند و نظر او در خصوص موضع حمایتی را دریافت کرده بودند. در عین حال که یحیی گل محمدی در این جلسه خود را حامی بازیکنان و تصمیم آنها دانسته بود اما اکنون عدم همراهی او در انتشار پست مشترک و در ادامه حمایت از بیرانوند بعد از دعوت به کمیته انضباطی باعث ناراحتی و گلایه آنها شده است.

دیدگاهتان را بنویسید