149452

پیام مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به مناسبت دهم تیرماه روز صنعت و معدن

دنیای معدن -روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی برای تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران است تا بتوانیم نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یادآور شده و با تلاش‌های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین، چرخ‌های پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش رویم.

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی برای تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران است تا بتوانیم نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یادآور شده و با تلاش‌های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین، چرخ‌های پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش رویم.

خوشبختانه منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر امروزه توانسته زنجیره‌ای از توانمندی حوزه سنگ آهن تا فولاد را در خود شکل دهد و به معرض نمایش بگذارد. این منطقه نه تنها امروزه به قلب تپنده تولید و تامین خوراک صنایع فولاد کشور تبدیل شده که در حوزه‌های دانش فنی و توجه به ساخت داخل نیز به طور برجسته‌ای عمل نموده است.
چنین نتایجی البته با حضور سرمایه‌های انسانی به‌عنوان پشتوانه اصلی شرکت که در سراسر منطقه گل‌گهر حضوری فعال دارند، عملی شده است و روز صنعت و معدن، بهترین فرصت برای بیان سپاس از مجموعه‌ای هست که تولید و توسعه را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند و در سال "جهش تولید"، بر آن تاکید می‌ورزند.
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر که اهداف متعالی در چشم انداز 1404 و 2030 جهت تبدیل شدن به بزرگترین قطب تولید در زنجیره فولاد کشور از معدن تا محصولات نهایی فولاد را پیش رو دارد به طور ویژه و با برنامه‌ریزی دقیق و مؤثر در تلاش برای عملی ساختن آن است.
این شرکت به همراه شرکت‌های هم‌گروه منطقه گل‌گهر با تلاش تمامی ارکان مدیریتی،‌ کارشناسی و کارگری توانسته علاوه بر حوزه تولید؛ رشد سود و سرمایه‌گذاری‌ را در سال گذشته به خوبی کسب نماید و امسال نیز در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات معظم له بر مسئله مهم جهش تولید، با تمام توان و با تکیه بر سرمایه انسانی توانمند، اهداف متعالی خود را با راه‌اندازی و افتتاح ۱۴ طرح عظیم ملی با مجموع سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان با اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم حدود ۴۴۰۰ نفر و همچنین آغاز عملیات اجرایی ۱۳ طرح با میزان سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان با اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم حدود ۶۵۰۰ نفر پیگیری می‌نماید که هدف نهایی آن زمینه‌سازی برای "جهش تولید" در زنجیره فولاد کشور است.

بر خود وظیفه می‌دانم روز صنعت و معدن را به تمامی تلاشگران این عرصه پویای اقتصاد به ویژه به همکاران عزیزم در منطقه گل‌گهر تبریک گفته و این روز را نقطه امیدبخشی برای جهاد روزافزون جهت پیشرفت و توسعه ایران عزیزمان می‌دانم.


جمشید ملارحمان
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

دیدگاهتان را بنویسید