149263

برگزاری آزمون داخلی ارتقاء شغلی کارکنان ذوب آهن اصفهان

آزمون داخلی ارتقاء شغلی کارکنان ذوب آهن اصفهان با هدف پذیرش مدارک تحصیلی کارشناسی کارکنان این شرکت در روز جمعه ۶ تیرماه سال جاری برگزار شد. این آزمون علمی با تصویب هیئت مدیره و تاکید مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در راستای تقویت و بهره برداری از نیروی انسانی شاغل فعلی برای تصدی پست های بالاتر سازمانی بلا تصدی به اجرا درآمد.

در آزمون علمی فوق که با رعایت موارد بهداشتی لازم ، با برنامه ریزی و نظارت معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن اصفهان و توسط دانشگاه اصفهان برگزار شد ۱۱۰۰ نفر از کارکنانی که طی سال های اخیر موفق به ادامه تحصیل و اخذ مدرک تحصیلی لیسانس مرتبط در 10 رشته تخصصی مورد نیاز شده بودند ، حضور داشتند.

در روز برگزاری آزمون ارتقاء شغلی مذکور مهندس مهرداد تولاییان معاون بهره برداری به همراه چند تن از مدیران مرتبط و نمایندگان واحدهای نظارتی از جمله آموزش و توسعه منابع انسانی ، امور اداری و پشتیبانی ، حراست ، حسابرسی داخلی و بازرسی بر اجرای آزمون نظارت داشتند.

مهندس تولاییان معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار آتشکار ضمن ارزیابی مناسب آزمون و تشکر از دست اندرکاران مربوطه ، این آزمون داخلی علمی را نوعی تلفیق علم و تجربه و بهترین مسیر برای انتخاب کارکنان شاغل جهت مشاغل بلاتصدی موجود شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد که با اجرای آزمون های بعدی در ابعاد جدیدتر ، ضمن حفظ پویایی شرکت روح تازه ای به کالبد نیروی انسانی این مجتمع عظیم صنعتی دمیده شود.

شایان ذکر و قابل تاکید است که آزمون داخلی مذکور در بین افراد شاغل موجود شرکت برگزار شده و نتایج آن به همراه سایر شرایط مربوط به مصاحبه و تعیین نهایی برگزیده شدگان در اطلاعیه های بعدی داخلی شرکت به اطلاع همکاران و شرکت کنندگان محترم آزمون خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید