148551

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان اصفهان: کمکهای فولاد مبارکه به جامعه در بحرانها قابلتقدیر است

به گزارش دنیای معدن، حجت‌الاسلام صالحیان پس از بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: به نمایندگی از ائمۀ جمعه و جماعات استان در این شرکت حضور پیدا کردیم تا از همکاری این سازمان در فرایند مقابله با ویروس منحوس کرونا تشکر کنیم.

وی در ادامه افزود: درعین‌حال جای تقدیر و تشکر دارد که فولاد مبارکه به‌صورت عملیاتی به شعار «جهش تولید» که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده، عمل کرده و کلنگ‌زنی پروژۀ نورد گرم ۲ را نیز در دست اقدام دارد. به‌یقین این پروژه یکی از پروژه‌های بزرگ کشور در راستای شعار جهش تولید خواهد بود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمۀ جمعه در استان اصفهان با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی دستاوردهای فولاد مبارکه تصریح کرد: مردم باید بدانند این مجتمع عظیم صنعتی کمک‌های فراوان و مؤثری به حفظ سلامت مردم کرده است.
حجت‌الاسلام صالحیان از برگزاری شش نماز جمعه در شهرستان مبارکه و همچنین برگزاری نماز جماعت در بخش‌های مختلف فولاد مبارکه به‌عنوان ظرفیت‌های بالای دینی و فرهنگی این منطقه نام برد و گفت: بحمدالله در این زمینه نیز همکاری و برنامه‌ریزی‌های خوبی میان مسئولین فولاد مبارکه و شهرستان و استان وجود دارد و به نحو مطلوب با اقامۀ این فریضۀ الهی آثار پرخیر و برکتی به بار نشسته است. خوشبختانه همکاری و تعامل دینی و فرهنگی نزدیک و خوبی بین نهاد مسجد، نماز جمعه و فولاد مبارکه از سال‌های گذشته وجود داشته و در حال حاضر نیز بیش از همیشه با حضور مدیران فرهنگی و باانگیزه در این شرکت شاهد ارتباطات بهینه و دستاوردهای بهتری در این زمینه هستیم.
وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: پس از این‌که آیات اعظام مظاهری و طباطبائی‌نژاد در جریان بازدید این‌جانب و هیئت همراه از فولاد قرار گرفتند، سلام گرم و صمیمانه‌ای به مدیریت و کارکنان این شرکت رساندند و ضمن خدا قوت به ایشان، از زحمات آن‌ها قدردانی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید