148420

آخرین وضعیت واگذاری هپکو به ایمیدرو/ ارجاع برخی موارد واگذاری به هیئت دولت

دنیای معدن -معاون اقتصادی استاندار مرکزی از ارجاع برخی موارد واگذاری هپکو جهت تصویب به هیئت دولت خبر داد و گفت: انجام دقیق و درست حسابرسی شرکت هپکو یک ضرورت است.

به گزارش دنیای معدن، سعید فرخی در گفت‌وگویی، با اشاره به آخرین وضعیت واگذاری هپکو به ایمیدرو طبق اطلاعاتی که از وزارت صنعت، معدن و تجارت کسب کردیم سرپرست وزارتخانه و همچنین رئیس سازمان خصوصی‌سازی عزم جدی دارند که این کار انجام شود، گویا تفاهماتی هم انجام شده و مدل واگذاری هم به توافق طرفین رسیده است.

وی افزود: برای اینکه این واگذاری محقق شود قرار است که یک‌سری مصوبات هم از هیئت دولت بگیرند که مصوبات آماده شده و برای هیئت دولت ارسال شده و به نظر می‌رسد ان‌شاء‌الله در هیئت دولت تصویب شود و مرحله واگذاری هم حتما انجام می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار مرکزی بااشاره به اعتراضات کارگران نسبت به عدم رعایت قید و شرط در واگذاری هپکو به ایمیدرو تصریح کرد: کارگران همچنان یک مقدار نگران آینده شرکت هستند و بعضا هم تاکید دارند که برای احیای شرکت باید از قبل یک حسابرسی انجام شود که خواسته به حقی است.

وی ادامه داد: ما هم اعتقاد داریم که این حسابرسی باید انجام شود و پیگیر آن بودیم، سازمان خصوصی‌سازی هم دنبال انجام این حسابرسی به صورت خاص است.

فرخی بیان کرد: به نظر می‌رسد که واگذاری به ایمیدرو بهترین راهکار و راه حل است و نگرانی خاصی هم نباید داشته باشیم، شرط‌هایی هم که مطرح می‌شود شرط خاصی نیست، الزاماتی برای واگذاری وجود دارد که آن الزامات هیئت دولت بین دو سازمان انجام می‌شود و فکر نمی‌کنیم مشکلی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید