148188

وزیر ورزش: استقلال و پرسپولیس باید از وزارت ورزش جدا شوند

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد اولویت این وزارتخانه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

به گزارش نوداد نیوز، مسعود سلطانی فر گفت:من می خواهم استقلال و پرسپولیس تحت هر شرایطی، هرچه زودتر خصوصی شوند تا هم این دو باشگاه در مسیر پیشرفت قرار بگیرند و هم وزارت ورزش فرصت کافی برای اداره امور ورزش داشته باشد و بقیه رشته های ورزشی هم رشد کنند.

او همچنین گفت: هیچ کجای دنیا دو باشگاه رقیب متعلق به یک مجموعه نیستند. استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شوند. اصرار دارم این دو باشگاه باید بعد از خصوصی شدن وارد بورس شوند تا هواداران دو تیم هم مشارکت داشته باشند. این حرف ها شعار نیست، این برنامه ای است که دنبال می کنیم و به زودی استقلال و پرسپولیس از زیر مجموعه وزارت ورزش خارج می شوند.

سلطانی فر همچنین تاکید کرد: حالا که المپیک یک سال عقب افتاده، مهم ترین اولویت برای من واگذاری استقلال و پرسپولیس است. این دو باشگاه که خصوصی شوند و در بورس عرضه شوند، وزارت ورزش می تواند نفس بکشد و با تمام قدرت به پیشرفت ورزش بپردازد. حتی یک درصد سهام سرخابی ها هم نباید در اختیار وزارت ورزش بماند چون در این صورت باز هم اداره این دو باشگاه به گردن وزارت ورزش می افتد. استقلال و پرسپولیس باید صددرصد خصوصی شوند. حالا که شاهد رونقل بورس هستیم، استقلال و پرسپولیس هم باید وارد بورس شوند.

دیدگاهتان را بنویسید