148054

اظهارنظر سخنگوی فدراسیون پزشکی اوج ناهماهنگی بود/ گیج شده‌ایم!

درباره اظهارات اخیر رضا سعیدی سخنگوی فدراسیو پزشکی - ورزشی مبنی بر تصمیم گیری درباره برگزاری لیگ تا ۲۵ خرداد، گفت: از این همه پارادوکس تعجب می کنم. ما باید ۲۹ خرداد با استقلال بازی کنیم. اگر تاریخ برگزاری لیگ با فدراسیون پزشکی هماهنگ نشده است، چطور تیم ها دارند هزینه می کنند؟ ما دو مرحله اردو برگزار کرده ایم و نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان هزینه داشته ایم.

وی ادامه داد: اگر ۲۵ خرداد تصمیم بگیرند دوباره لیگ عقب بیافتد ما باید چه کار کنیم؟ فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم که نه کمکی به باشگاه ها می کنند، نه مطالبتشان را می دهند و نه تسهیلاتی در نظر می گیرند. ما با پرداختی که به بازیکنان انجام دادیم، متوسط پرداخت قراردادها را به ۷۰ درصد رساندیم. این همه هزینه کرده ایم تا لیگ را دوباره آغاز کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خاطرنشان کرد: بدترین وضعیت، بلاتکلیفی است. تیم ما تقریبا با تمریناتی که داشته به فرم ایده آل نزدیک است. اگر لیگ دوباره به تعویق بیافتد این ضررها را چه کسی جبران می کند؟ خودمان هم گیج شده ایم.

آذری با اشاره به صحبت های چند روز پیش وزیر بهداشت و انتقاد از وزیر ورزش برای شروع لیگ فوتبال گفت: از شنیدن توضیحات دکتر نمکی تعجب کردم. ظاهرا پروتکل های پزشکی برای لیگ با هماهنگی وزارت بهداشت بوده اما آقای نمکی اظهار بی اطلاعی کرد. این نشان می دهد برنامه ها هماهنگ نشده است که می تواند اثرات مخرب داشته باشد. چه کسی می خواهد این آشفته بازار را سر و سامان بدهد؟ اظهارنظر سخنگوی پزشکی ورزشی هم اوج ناهماهنگی دستگاه های ورزشی بود.

وی ادامه داد: هواداران فوتبال بدانند آنچیزی که وظیفه ما بود، انجام دادیم ولی نتیجه ای که گرفته ام این است که هماهنگی بین متولیان بهداشت و ورزش وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان درباره زمان بازگشت آیاندا پاتوسی هافبک این تیم هم گفت: با سفارت آفریقای جنوبی در ایران هماهنگ کردیم و این بازیکن حداکثر تا اواسط هفته بعد در ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید