148041

اقدامات اصلاحی و زیر بنایی در درمانگاه خانواده فولاد خوزستان

دنیای معدن - واحد امور منازل و مستغلات شرکت فولاد خوزستان دست به اقدامات اصلاحی برای رفاه هر چه بیشتر خانواده بزرگ فولاد برای استفاده از درمانگاه این شرکت نمود.


محمود نقیه رئیس امور منازل و مستغلات در گفت‌ و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: با دستور مدیر خدمات و امور رفاهی فولاد خوزستان از میانه سال ۱۳۹۸ برای تعمیرات و نوسازی ساختمان و محوطه درمانگاه خانواده واقع در مجتمع دویست دستگاه تا کنون اقداماتی با صرف هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال انجام شد.
وی گفت: برای مرکز سونوگرافی و رادیولوژی اقداماتی شامل: تعمیرات اساسی، بازسازی و نوسازی، اجرای دیوار کوب و سقف کاذب و روشنایی جدید برای این واحد انجام شد. همچنین تخریب و تعمیر اساسی سرویس های بهداشتی و محل نمونه گیری آزمایشگاه، تعمیرات اساسی، کاشی کاری و سرامیک اتاق مرکز بهداشت، تهیه و تعویض درب ها و پنجره های معمولی و تبدیل آنها به پنجره دوجداره یو پی وی سی، ساخت و تجهیز اتاق جدید سی پی آر، احداث درب خروجی رو به بیرون (حیاط) جهت انتقال سریع تر بیماران احتمالی و بدحال به مرکز سی پی آر، تهیه و اجرای سقف کاذب جدید و اجرای روشنایی را از دیگر کارهای انجام شده دانست.
نقیه همچنین به رنگ آمیزی کامل نمای درمانگاه پس از دوازده سال و نصب صندلی های پارکی در محوطه برای بیماران و کارکنان و اصلاح سیستم روشنایی محوطه درمانگاه اشاره نمود.
رئیس امور منازل و مستغلات افزود: اقدامات انجام شده برای مرکز تست ورزش را اعم از تهیه و نصب درب ضد سرقت جدید و افزایش فضای سالن انتظار با حذف و جابجایی اتاق شنوایی سنجی و اجرای کف پوش پلاستیکی در سالن انتظار تست ورزش برشمرد.
وی در ادامه به اقداماتی نظیر پارتیشن بندی، اصلاح فضای ساختمان فیزیوتراپی، طرح توسعه و دو برابر کردن مساحت اتاق سرپرست درمانگاه، اجرای دیوارکوب ام دی اف و درب و پرده ی جدید، اصلاح سیستم بهداشتی اتاق پاویون خواهران، تفکیک فضا و سرویس بهداشتی و اجرای دیوار کوب، نصب کمد جدید و تجهیزات بهداشتی و... ، تغییر کاربری ساختمان قدیمی آبدارخانه و ساختمان مجاور آن (پاویون برادران) و ترکیب دو اتاق و احداث سالن غذا خوری و آبدارخانه جدید همراه با دیوار کوب، کابینت و پنجره همراه با تعمیر اساسی، جمع آوری کولر های پنجره ای و آجر چینی محوطه آن جهت زیباسازی نما، اجرای بیش از نود و هفت حکم کار ساختمانی تاسیساتی و برقی، ساخت ایستگاه پرستاری برای استقرار پرستاران و اجرای سازه فلزی جهت نصب گلدان های زینتی اشاره نمود.
نقیه از موارد همکاری واحد بهسازی محیط و فضای سبز فولاد خوزستان به تهیه گلدان های زینتی، تهیه و اجرای تابلوهای استیل و چلنیوم درب ورودی اشاره نمود.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: اجرای تمامی موارد، هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال در بر داشته است و جا دارد از حمایت ها و مساعدت مدیر محترم خدمات و امور رفاهی، کارکنان نظارت منازل و اماکن، شرکت ایده پردازان صنعت فولاد و شرکت دژ سازه گستر در به انجام رساندن کارهای یادشده تشکر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید