147801

در پرسپولیس و استقلال باندبازی وجود دارد؟ ستاره پیشین پرسپولیس فاش کرد

با امیرحسین فشنگچی، بازیکن ۳۳ ساله باشگاه سرخپوشان پاکدشت از دوران حضور در پرسپولیس تا کری خواندن میان سرخابی های پایتخت گفتگو کردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین فشنگچی بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس و فعلی سرخپوشان پاکدشت میهمان ما بوده است. او در خصوص وضعیت پرسپولیس، ادامه لیگ برتر، سرخپوشان پایتخت و دیگر مسائل گفتگو کرد.

درست است که شما با رنگ قرمز گره خورده اید؟

بله من رنگ قرمز را از بچگی دوست داشتم و تا به امروز در زندگی ام عجین شده است.

با وجود شیوع ویروس کرونا تمرینات تیم ها شروع شده است. نگران نیستید به این ویروس مبتلا شوید؟

تاکنون با توجه به چیزهایی که دیده ام به نظرم کرونا شبیه به بیماری هایی مانند آنفلوآنزا و سرما خوردگی بوده و همیشه با ما است تا زمانی که واکسنش درست شود. به هرحال کمی در ابتدا می ترسیدیم ولی اکنون این بیماری کم رنگ تر شده و امیدوارم کلا ریشه کن شود.

آیا دلتان برای فوتبال تنگ شده است؟

بله بسیار تنگ شده است. نمی دانم اگر فوتبال را کنار بگذاریم چه کاری باید انجام دهیم. دو سه ماهی بود که تمرین گروهی نداشتیم و واقعا دلمان برای فوتبال تنگ شده بود.

البته شما زیاد از فوتبال دور نبودید و با امین منوچهری و میثاقی به تهرانسر می رفتید و در آن جا تنیس فوتبال بازی می کردید.

بله ما تمریناتم ان را دو الی سه نفری سپری می کردیم و در کنار این دو شخص و دیگر بچه ها مانند آقای بنگر و… تنیس فوتبال بازی می کردیم. در کل سعی می کردیم از فضای ورزش دور نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید