147606

واکنش ستاره پرسپولیسی به مثبت شدن تست کرونا هم تیمی هایش

میلاد کمندانی هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: باید روند خوبی که پیش از وقفه لیگ داشتیم را حفظ کنیم و از جمع تیم‌های انتهای جدولی جدا شویم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد کمندانی در گفت‌وگویی، در مورد ادامه مسابقات لیگ برتر، گفت:

این وقفه در مسابقات فوتبال سرتاسر دنیا رخ داد و تنها مربوط به ایران نبود. الان هم به عنوان یک فوتبالیست خوشحالم که از بلاتکلیفی خارج شدیم و مانند سایر مردم به شغل خود بازگشتیم.

وی افزود:

سلامت مردم و جامعه از همه چیز مهمتر بود و امیدوارم هر چه زودتر این ویروس ریشه کن شود. بلاتکلیفی برای ادامه لیگ ما را اذیت می‌کرد و الان خوشحالیم که از این وضعیت خارج شدیم.

میلاد کمندانی هافبک تیم فوتبال گلگهر سیرجان در مورد وضعیت فعلی خود، اضافه کرد:

در این مدت سعی کردم تمریناتم را به صورت انفرادی دنبال کنم و از نظر بدنی شرایط چندان بدی ندارم اما طبیعی است که تمرینات تیمی تاثیر به مراتب بیشتری دارد. امیدوارم تا شروع مسابقات با تدابیر کادر فنی به شرایط خوبی از نظر بدنی برسیم و با قدرت مسابقات لیگ را ادامه دهیم.

میلاد کمندانی در خصوص کار سخت گل‌گهر در ادامه مسابقات لیگ برتر، گفت:

هیچ حریف آسانی در لیگ نداریم. ما روند خوبی را پیش از شیوع ویروس کرونا در پیش گرفته بودیم و توانستیم با کسب نتایج خوب از انتهای جدول جدا شویم اما این ویروس باعث شد تا مسابقات متوقف شود. باید همان روندی را که پیش از تعطیلی بازی‌ها داشتیم را حفظ کنیم و از منطقه خطر خارج شویم چرا که با توجه به کادر فنی خوب و بازیکنانی که داریم می‌توانیم به جایگاه خوبی در جدول برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید