147519

اهداء کمک های مومنانه ذوب آهن اصفهان به یاد 286 شهید گلگون کفن این شرکت

مراسم ارسال کمک های مومنانه ذوب آهن اصفهان جهت افرادی که به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده اند ، در قالب 286 بسته معیشتی به یاد 286 شهید گلگون کفن این مجتمع عظیم صنعتی با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه برگزار شد.

جمع آوری این کمک ها که مرحله سوم کمک های ذوب آهن اصفهان است ، با محوریت حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان و با مشارکت روابط عمومی شرکت انجام شده است .

یزدی زاده در این مراسم گفت : امیدوارم روند این کمکهای ذوب آهن اصفهان تداوم یابد و از سوی دیگر ، شر و مشکلات این بیماری که صدمات بسیاری به جامعه بشری زده است ، به زودی به پایان برسد.

وی اظهارداشت : ذوب آهن اصفهان در کنار مسئولیت اصلی خود که تولید در جبهه صنعت است ، همواره به مسئولیت های ا جتماعی خود در سطح کشور ، استان و منطقه عمل کرده است . از زمان شیوع ویروس کرونا ، ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها شرکت تولید کننده فولاد که یک بیمارستان مجهز در اختیار دارد ، به طور کامل این بیمارستان را در اختیار مردم منطقه و استان قرار گرفت که این امر یک هزینه سنگین محسوب می شود . البته افتخار می کنم که در این زمینه هزینه کردیم و امیدوارم دعای خیر کسانی که در این بیمارستان معالجه کردند ، بدرقه راه این مجتمع عظیم صنعتی باشد .

دیدگاهتان را بنویسید