145888

۱۰ طرح توسعه بخش شرکت چادرملو در سال جهش تولید

دنیای معدن - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: ما موظفیم از کویر مرکزی ایران که سرشار از کانی های فلزی و غیرفلزی است به عنوان یک سرمایه الهی بهره برداری مطلوبی داشته باشیم.

به گزارش دنیای معدن، تقی زاده در بازدید از قسمت های مختلف این شرکت افزود: عزم خود را جزم کرده ایم تا در سال جهش تولید و عینیت بخشی به این شعار، توان خود را برای توسعه فعالیت ها، گسترده تر از پیش معطوف داریم.
وی با اشاره به ظرفیت های بالقوه منطقه اظهار داشت: ما بر خود تکلیف می دانیم تا علاوه بر کمک به چرخش اقتصادی کشور، با رونق بخشی به تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان مستعد، آینده ای روشن برای آن ها ترسیم کنیم.
مدیرعامل چادرملو از گندله سازی شماره ۲ با ظرفیت (۵ میلیون تن)، ادامه ساخت واحد ذوب و ریخته گری فولاد شاهرود با ظرفیت (۱۰۰ هزارتن)، ادامه ساخت واحد ذوب و ریخته گری فولاد سرمد ابرکوه با ظرفیت (۶۵۰ هزارتن)، راه اندازی خط تولیدکلاف فولادی سرمد ابرکوه با ظرفیت (۴۵۰ هزارتن)، افزایش ظرفیت تولید واحد (ذوب و ریخته گری شمش فولادی) آهن و فولاد ارفع به میزان (۲۰۰ هزارتن)، افزایش ظرفیت تولید واحد (احیای مستقیم) آهن و فولاد ارفع به میزان (۲۵۰ هزارتن)، تداوم عملیات اجرایی طرح شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس، تداوم اکتشاف و بهره برداری از معدن D۱۹ و شروع عملیات اجرایی آن و احداث کارخانه فروسیلیکو منگنز با ظرفیت (۵۰ هزار تن) به عنوان بخشی از طرح های توسعه چادرملو یاد کرد.
ویم ادامه داد: امیدواریم بتوانیم روند تولید و تامین نیاز واحد های فولادی کشور را به مواد اولیه افزایش دهیم.
تقی زاده با یادآوری اقدامات گسترده چادرملو در جهت مقابله با همه گیر شدن ویروس کرونا در مجتمع های معدنی و صنعتی و نقاط مختلف شهرستان اردکان گفت: به تمامی کارگران و کارکنان اعم از شرکتی و پیمانکاری علاوه بر حقوق و مزایا، کمک هزینه معیشتی نیز پرداخت می شود.
چادرملو در سال ۹۸ بیش از ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزارتن محصول تولید کرد که مجموع فروش این شرکت در سال ۹۸ به رقم ۹۶۶۸۴ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید