145336

جهش تولید سیمان خزر توام با اجرای مسئولیت های اجتماعی

دنیای معدن -شرکت سیمان خزر در مشارکت با نیروهای مبارزه با کرونا، حضور مؤثری در گندزدایی کارخانه و شهر لوشان داشت و در عین حال موفق شد تا رکورد تازه ای از تولید و فروش را در سال تازه ثبت کند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی سیمان خزر، جلیل علی اکبری سرپرست سیمان خزر با بیان این مطلب،گفت: ایران هم مانند سایر کشورها با مسأله ویروس کرونا مواجه شده و در این حوزه سیمان خزر علاوه بر ایفای نقش حمایتی خود از همکاران صف وستاد، اقدامات اساسی در حل این بحران داشته است.

او توضیح داد: بدون وقفه روند تولید تداوم داشته و در عین حال در حوزه مسئولیت های اجتماعی و با هماهنگی با شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و هلدینگ سیمان فارس و خوزستان، تأمین نیازهای فوری و اولویت دار شهر لوشان نیز مد نظر بوده و نهایت هم افزایی انجام شده است.

وی اضافه کرد: شرکت در هماهنگی با شهرداری، نیروی مخصوص مستقر ارتش، نیروی دریایی مستقر در منجیل ، سپاه و بسیج در ارائه خدماتی همچون تحویل ماسک، تب سنجی مداوم همکاران و رانندگان و ضد عفونی، ماشین های حمل سیمان، با تمام امکانات لجستیکی اقدام به یاری رسانی در ضد عفونی و گندزایی چند باره کارخانه و خیابان های لوشان کرده است.

سرپرست شرکت سیمان خزر با اشاره به ضرورت پیاده سازی دقیق ضوابط ایمنی و بهداشت، ایمنی و محیط زیست، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کارخانه گفت: با رعایت نکات بهداشتی فردی و محیطی و ضرورت استفاده از ماسک، دستکش، محلول های ضدعفونی کننده و رعایت فاصله اجتماعی فعالیت ایمن عملیات تعمیرات اساسی مطابق برنامه زمان بندی و بدون هیچگونه حادثه انجام شده و به بهره برداری رسید و نوید این خبر است که این مجتمع بزرگ استان گیلان، با ظرفیت بالا در سال جهش تولید همراه خواهد شد.

علی اکبری ضمن ارائه گزارش های تولید و فروش در ۱۵ روز فروردین گفت: به نسبت سال گذشته در تولید انواع محصولات ۷۶۷ درصد رشد داشتیم و ۲۷۱ درصد فروش مقداری ۷۳۰درصد فروش ریالی رشد داشته ایم و همه این تلاش ها را مدیون همکاران سخت کوش و نیز تأکیدهای مداوم و مؤثر شستا هستیم.

سرپرست سیمان خزر از تعمیرات اساسی با برنامه ریزی از قبل و پیش بینی شده در کارخانه سیمان خزر خبر داد وافزود: برنامه تعمیرات دوره ای خط تولید سیمان خزر از۱۶فروردین۱۳۹۹ شروع و حداکثر در ۳۰روز به اتمام خواهد رسید تا یک رکورد در ۱۰ سال اخیر به ثبت برسد.

وی در تشریح مهم ترین اهداف انجام تعمیرات اساسی این مجتمع هم، تصریح کرد: رفع گلوگاه های تولید، دستیابی به تولید پایدار، کاهش ریسک عملیاتی در دوره بهره برداری واحدها، افزایش ظرفیت تولید،کاهش تولید آلایندگی و مدیریت مصرف سوخت و انرژی از مهم ترین اهداف است.

ساخت ورزشگاه در لوشان

علی اکبری در خصوص تسریع طرح های توسعه شرکت سیمان خزر در حوزه مسئولیت های اجتماعی هم، توضیح داد: طرح رسیدگی به فضای سبز، ایجاد گلخانه مناسب برای تولید گل گیاه مورد مصرف در داخل و درخت کاری و زیبا سازی ضلع جنوبی شرکت (زمین چهار هکتاری)، احداث زمین ورزشی(شامل فوتبال و والیبال) و فضای سبز داخل شرکت از اقدامات شرکت سیمان خزر درسال جدید است.

وی گفت: ورزشگاه شهدای کارگری سیمان خزر به عنوان یکی از مهم ترین طرح های حوزه مسئولیت اجتماعی در استان گیلان با هدف توسعه فضای ورزشی در سال جاری در دست ساخت است تا با بهره برداری از این طرح ها، خانواده سیمان خزر و شهر لوشان، دارای فضای زیبای سبز و زمین ورزشی مناسب شده و شاهد شکوفایی ورزش در شهرستان رودبار و شهر لوشان شویم.

تقدیر امام جمعه از یاری رسانی سیمان خزر

همچنین علی اکبری در دیدار با حجت الاسلام بابایی امام جمعه شهر با ارائه گزارش اقدامات، در خصوص فعالیت های شرکت گفت: امسال علاوه بر جهش تولید قابل توجه، شرکت در حوزه های فرهنگی نیز به ایفای نقش بیشتر خواهد پرداخت.

حجت الاسلام بابایی در این دیدار با تقدیر از فعالیت های مدیریت جدید گفت: سیمان خزر خود را موظف می داند که در کنار ایفای وظایف خود در سال جهش تولید در حوزه رخدادهای مذهبی و فرهنگی حضور مؤثرتری داشته باشد.

حجت الاسلام بابایی امام جمعه شهر لوشان در دیدار با مدیرعامل سیمان خزر ضمن تمجید از فعالیت های گسترده شستا و سیاست های وزیر محترم کار، رفاه و تأمین اجتماعی گفت: جناب آقای شریعتمداری به عنوان یکی از وزرای ولایت مدار و فعال در حوزه های مختلف اجتماعی و تولیدی ایفای نقش نموده و اینجانب سپاسگزار اقدامات مؤثر و گره گشائی های این وزیر خدوم و پاک نهاد هستم.

دیدگاهتان را بنویسید