145304

قربانی: چگونه یک پدر گرسنگی فرزندش را تحمل کند؟

پیروز قربانی درباره شایعه حضورش در باشگاه استقلال به عنوان یکی از معاونت‌ها و دردسرهای پیامد آن گفت: از جانب مدیریت باشگاه هیچ صحبتی با من انجام نشده و نمی‌دانم چه کسی منبع این خبر بوده، اما هرکسی بوده مرا به زحمت انداخته تا هم مشغول تکذیب باشم و هم پاسخگوی تماس دوستان قدیمی!

سرمربی سابق تیم سردار بوکان گفت: در دو مقطع مختلف با من مذاکراتی برای حضور در کادر به عمل آمد که نیازی به شرح مجدد نیست، بار اول بدون هماهنگی با سرمربی ایتالیایی بود و دفعه دوم خودم صلاح ندیدم.

قربانی درخصوص برنامه این روزهای خود گفت: من برنامه جالبی را از اوایل اسفندماه دارم. مطالعه، بازی با فرزندم، تماشای دو فیلم، دو سریال، ورزش در خانه جزو برنامه‌های اصلی‌ام بوده و هست تا ببینیم بحران کرونا چه زمانی دست از سرمان برمی‌دارد و باید اضافه کنم خیلی از هموطنان شریف‌مان نمی‌توانند دو ماه در خانه بمانند. زندگی خرج دارد و گرانی هم که بیداد می‌کند. یک پدر نمی‌تواند در منزل بنشیند و گرسنگی همسر و فرزندش را تماشا کند. ترجیح می‌دهد جان خودش را به مخاطره بیندازد، اما زجرکش شدن خانواده‌اش بر اثر گرسنگی را نبیند.

قربانی در پایان درخصوص موضع تند استقلالی‌ها علیه تلویزیون گفت: من در جریان نیستم چه شده است، اما هرچه هم بشود ذره‌ای از شکوه و عظمت تاریخ پرافتخار باشگاه استقلال کم نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید