145126

خبر خوش برای قلعه‌نویی: بازگشت زوج طلایی به ترکیب سپاهان

سپاهان یکی از تیم های بدشانس لیگ نوزدهم از لحاظ مصدومیت بازیکنانش بود و مهره‌های تاثیرگذار زیادی را در طول فصل به این دلیل در اختیار نداشت و در طول 21 هفته گذشته از لیگ برتر شاید هیچ هفته‌ای قلعه‌نویی تیم کاملی از نفراتش را در اختیار نداشته است.

دو مهره مهم و تاثیرگذاری که سپاهان در طول فصل از دست داد و امتیازات مهمی هم به خاطر نبود آنها از کف طلایی‌پوشان رفت، عزت پورقاز و گئورگی گولسیانی، دو مدافع میانی مستحکم این تیم بودند که زوج طلایی کنار هم تشکیل داده بودند و کمک شایان به پیام نیازمند در شکستن رکورد کلین شیت تاریخ فوتبال ایران داشتند ولی هر دو چند بازی اخیر تیمشان را از دست دادند و پیشتر اعلام شده بود فصل برای آنها به پایان رسیده است.

حالا با توجه به تعطیلی طولانی مدت مسابقات لیگ و تاخیر در برگزاری آن در صورتیکه سازمان لیگ قصد ادامه بازی‌ها را داشته باشد ممکن است این دو بازیکن به هفته‌های پایانی برسند.

طبق سناریویی که طراحی شده مجوز برگزاری تمرینات به تیم‌ها از ابتدای اردیبهشت داده خواهد شد و از اواخر اردیبهشت هم مسابقات از سر گرفته می‌شود و بدین ترتیب رقابت‌ها تا اواسط یا اواخر تیرماه ادامه پیدا می‌کند و به گفته کادرپزشکی سپاهان در این صورت احتمال اینکه پورقاز و گولسیانی در 3-4 بازی پایانی فصل حضور داشته باشند زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید