145093

تقدیر از خدمات شرکت فولاد خوزستان در ستاد مرکزی مبارزه با کرونا

دنیای معدن - با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز، علی حسین حسین زاده معاون سیاسی استاندار خوزستان، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا و سایر مسئولان استانی از خدمات شرکت فولاد خوزستان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در ستاد مرکزی مبارزه با کرونا تقدیر شد.

به گزارش دنیای معدن، هجدهمین جلسه ستاد مرکزی مبارزه با کرونا استان خوزستان، سه شنبه دوازدهم فروردین ماه ۱۳۹۹ با حضور جمعی از مسئولان دولتی، لشکری، کادر درمانی و فعالان این عرصه در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.
این گزارش حاکیست، در ابتدای این جلسه نمایندگان شرکت ها، سازمان ها، ادارات، ارگان ها و سازمان های دولتی، گزارشی از عملکرد خود در مقابله با شیوع ویروس کرونا ارائه کردند و آخرین اطلاعات آماری و نحوه رسیدگی به بیماران و عملکرد حوزه بهداشت و درمان از سوی فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا به اطلاع حاضران رسید.
ِغلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان به نمایندگی از مدیرعامل در این جلسه گزارشی از خدمات شرکت فولاد خوزستان ارائه نمود.
وی گفت: شرکت فولاد خوزستان از ابتدای تایید ورود این ویروس به استان، اقدام به تشکیل کمیته پیشگیری در عالی ترین سطح نمود و دستورالعمل های مصوب در این کمیته بلافاصله در شرکت اجرایی گردید.
فروغی نیا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی فولاد خوزستان اظهار داشت: این شرکت علاوه بر ارائه خدمات به کارکنان و بازنشستگان خود، با تاکید مدیرعامل محترم مسئولیت پذیری اجتماعی را سرلوحه کار قرار داده و با توزیع بسته های بهداشتی و عملیات ضدغفونی و گندزدایی و همچنین تست تب سنجی در مناطق محروم و روستاهای اطراف شرکت جهت پیشگیری از ویروس اقدام نموده است.
وی در پایان سخنان خود تاکید داشت: شرکت فولاد خوزستان، علیرغم افتتاح خط تولید ماسک های تنفسی با ظرفیت تولید ۱۰ هزار ماسک در روز، تاکنون ۱۰ میلیارد تومان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هزینه نموده و تا عادی شدن شرایط در کنار مردم عزیز استان خوزستان خواهد بود.
گفتنی است در پایان این جلسه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز، معاون سیاسی استاندار خوزستان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سایر مسئولان از خدمات مدیرعامل فولاد خوزستان و هیات مدیره این شرکت با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

+66

دیدگاهتان را بنویسید