144955

کسب سود ۲ هزار میلیارد ریالی ومعادن

دنیای معدن - شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری های خود ۲ هزار و ۶۲ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش دنیای معدن، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت شده ۴۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۰ هزار و ۲۴۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۹۴ هزار و ۴۵۴ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۷۳۴ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال به ۳۹ هزار و ۵۱۰ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال رسید. در حالی که ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با افزایش ۳۱ هزار و ۹۱۵ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال معادل ۴۲۶ هزار و ۳۷۰ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال محاسبه شد.

"ومعادن" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۷۶۷ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال به مبلغ ۴ هزار و ۸۲۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲ هزار و ۶۲ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۳۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید