144540

معدن کاران ورزقان پیشگام در عمل به مسوولیت اجتماعی

دنیای معدن - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت عمل به مسوولیت های اجتماعی توسط سازمان ها، صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی در زمینه مقالبه با ویروس کرونا، گفت: فعالان معدن کار ورزقان پیشگام در عمل به این مسوولیت اجتماعی شدند.

حبیب امین زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالان اقتصادی استان نیز همواره با تعامل سازنده برای رفع نیازمندی های هموطنان مشارکت داشته اند، گفت: لوازم سخت افزاری کامپیوتری به ارزش ٨٠٠ میلیون ریال برای مشارکت در تامین بخشی از اقلام مورد نیاز نیروی انتظامی توسط بهره برداران معادن ورزقان تأمین شد.
وی افزود: در حوادث مختلف طبیعی اعم از سیل، زلزله و رویدادهای اجتماعی و به تازگی در تأمین ملزومات مورد نیاز مردم در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، صاحبان کسب و کار پیشگام حرکت های انسان دوستانه بوده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: نهادینه شدن سنت حسنه عمل به مسوولیت های اجتماعی و رعایت اخلاق کسب و کار برای فعالان عرصه اقتصادی می تواند نیازهای جامعه را به حداقل برساند.
امین زاده با اشاره به لزوم توجه بیشتر به وجهه اخلاقی و انسانی در فعالیت های اقتصادی افزود: اجرای مسوولیت های اجتماعی توسط سازمان ها با رویکرد مسوولانه در قبال هموطنان به عنوان جبران کننده بخشی از کمبودهای احتمالی در شرایط خاص می باشد.
وی از نقش فعالان اقتصادی استان بویژه بهره برداران معادن در جهت رفع بخشی از نیاز مردم در راستای تأمین امنیت و آرامش هموطنان به عنوان اقدامی انسان دوستانه قدردانی کرد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت آذربایجان شرقی نیز با اشاره به برخی از اقدامات اثربخش و خیرخواهانه بهره برداران معادن استان در ایجاد فضای مثبت کسب و کار، اشتغال و توسعه در مناطق محروم گفت: بهره برداران معادن بخشی از سود فعالیت های معدنی خود را صرف رفع نیازهای اجتماعی می کنند.
مهرانگیز رحمانی با اشاره به توجه معدن کاران استان به مسوولیت اجتماعی علاوه بر مسوولیت های انسانی افزود : تعهد پذیری معدن کاران در قبال مسوولیت های اجتماعی با مساعد کردن فضای روانی جامعه از احتمال بروز بحران های اقتصادی می کاهد.

از بین ۱۱۷ نفر بستری شده مشکوک به کرونا در مراکز بیمارستانی در شبانه روز گذشته، نتیجه آزمایش ۳۵ نفر مثبت اعلام شد تا تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی به ۴۰۹ نفر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید