144370

پیام مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی): «تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه گران مستکبر سر خم نکنند و یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد»
بسم رب الشهدا و الصدیقین
سلام و درود به ارواح مطهر شهدا، آنان که با گذشتن از جان خود، استقلال، آزادی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای ملت شریف ایران رقم زدند. آن پویندگان راه حق که دعوت الهی را لبیک گفتند و چنانکه خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»؛ آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند و به جهت همان ایثار، از خودگذشتگی، عشق و ایمان راستین، همواره در اذهان و خاطره‌ ها زنده خواهند ماند.
پولاد مردان شرکت فولاد خوزستان به واسطه ی تقدیم ۵۶ شهید سرافراز و حضور همیشگی ایثارگران در جبهه های نبرد حق علیه باطل، بر خود می‌بالند و آرمان‌ های آنان را همواره هدایت گر راه خویش می دانند.
اینجانب ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشته و این روز در واقع فرصتی است که این حقیقت را مرور نماییم که بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و خدمت به خانواده معززشان تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تاکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.
امیدوارم که رضایت شهدای گرانقدر و دعای خیر خانواده صبور آنان و همرزمان ایثارگرشان باعث سعادت دنیا و توشه آخرت مان گردد.
و من الله التوفیق
علی محمدی
مدیرعامل فولاد خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید