144309

اقدامات ایمپاسکو و مجتمع‌های تابعه این شرکت در مبارزه با ویروس کرونا

دنیای معدن -پرهام خواجه‌پور، مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران درباره اقدامات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در مقابله با ویروس کرونا به دنیای معدن گفت: به محض اینکه در خصوص شیوع ویروس کرونا در کشور اطلاع‌رسانی انجام شد شرکت تهیه و تولید و مجتمع‌های تابعه دستورالعمل‌ و اقدامات لازم را در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را در اولویت برنامه‌های خود قرار دادند.

صبا نمایشی- خواجه‌پور افزود: در مجتمع‌های تهیه و تولید یک چک لیستی تهیه شده است از اسامی مجتمع‌ها که شامل مجتمع‌های سرب نخلک، جلال آباد، نفلین سینیت کلیبر و ... که از این مجتمع‌ها درخواست شده است در زمینه ضدعفونی کردن مجتمع‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.


مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران عنوان کرد:از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه توزیع وسایل بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی‌کننده در میان کارکنان و نظارت بر آن، ضدعفونی سطوح و مسیرهای رفت و آمد و نیز کنترل دمای بدن پرسنل و مراجعه‌کنندگان،لغو جلسات آموزشی و گردهمایی و جایگزینی ویدیو کنفرانس بوده است.


وی اضافه کرد: همچنین نصب ظروف مواد ضدعفونی‌کننده در محل‌های مورد نیاز، جلوگیری از ورود افراد متفرقه به آبدارخانه از دیگر اقدامات ما در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است.


به گفته خواجه‌پور مجتمع‌های این شرکت بر اساس چک لیستی که برای آن‌ها ارسال شد مواردی را درج و برای ما ارسال کردند. خوشبختانه اکثر مواردی در این مجتمع‌ها لحاظ شده است. در برخی از مجتمع‌ها کمبودهایی وجود داشت از قبیل خرید دستگاه تب‌سنج، دستکش و ژل ضدغفونی‌کننده بوده است که خوشبختانه تلاش کردیم که آن‌ها را برطرف کنیم.


مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با اشاره به اقدامات مجتمع‌های این مجموعه در زمینه مسئولیت اجتماعی گفت: در مجتمع پتاس خور و بیابانک ضدعفونی شهر و مکان‌های عمومی توسط آتش‌نشانی این مجتمع و مواد ضدعفونی‌کننده که توسط مجتمع تهیه شده است در راستای انجام مسئولیت اجتماعی صورت گرفته است.


وی بیان کرد: همچنین علاوه بر کنترل تب مراجعه‌کنندگان در این مجتمع‌ها دستکش‌های یکبار مصرف به این افراد اهدا می‌شود و اگر افرادی مشکوک به ابتلا به این ویروس باشند از ورودشان به مجتمی از ویروس کرونا اطلاع‌رسانی به مجتمع ها جلوگیری خواهد شد.


خواجه‌پور همچنین خبر داد: در آینده توسط ستاد پیشگیر ارایه کلیپ‌های آموزشی که توسط وزارت بهداشت آماده شده است، انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید