144153

در‌های معدن اندریان به روی خبرنگاران باز است

دنیای معدن - قائم مقام شرکت بهره برداری معدن طلای اندریان از ایجاد امکان ورود خبرنگاران و عکاسان جهت تهیه خبر و گزارش از این معدن خبر داد.

به گزارش دنیای معدن،حبیب جاهد قائم مقام شرکت بهره برداری معدن طلای اندریان گفت: ارتباط با اهالی خبر و رسانه و تلاش در جهت نشر حقایق جزء مهمترین اولویت‌ها بوده و به همین منظور با هماهنگی مرکز حراست معدن، آماده صدور کارت تردد برای خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران هستیم.

او افزود: واحد ارتباط با رسانه این شرکت نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت سئوالات، تنظیم قرار‌های مصاحبه و پاسخ دهی به خبرنگاران در اسرع وقت است.

او ادامه داد: برنامه‌ای برای اجرای یک تور خبری و بازدید خبرنگاران از محل معدن در برنامه داریم که به محض بهبود وضعیت راه‌های منتهی به معدن اجرایی خواهد شد و میزبان خبرنگاران علاقمند در محل اندریان خواهیم بود.

جاهد همچنین گفت: منابع دریافت اطلاعات از اهمیت بسیاری برخوردار است، چراکه در گذشته شاهد بوده‌ایم برخی افراد مرتبط با شبکه حفاری غیرمجاز و قاچاق، به عنوان منبع خبر با رسانه‌های معدودی مرتبط و باعث نشر اکاذیب در فضای خبری کرده‌اند.

او ادامه داد: حفظ محیط زیست و امنیت ساکنین بومی اطراف معدن اندریان از طلای ۲۴ عیار گران‌بهاتر بوده و این شرکت با هزینه کرد بالا و استفاده از آخرین روش‌های جهانی استحصال ماده معدنی مراقبت از طبیعت بکر آذربایجان را وظیفه خود می‌داند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری معدن طلای اندریان معدن طلای اندریان از توابع شهرستان ورزقان با سرمایه گذاری چهار هزار میلیاردی توسط شرکت زرین داغ آستارکان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید