143666

بازدید مهندس ملارحمان به همراه معاونین و مدیران ارشد شرکت از عملیات عمرانی مجموعه ورزشی سردار شهید سلیمانی

دنیای معدن - مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به همراه معاونین و مدیران شرکت از پروژه‌های در حال ساخت مجموعه ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید و در جریان روند پیشرفت پروژه های در حال اجرای مدیریت عمرانی حوزه معاونت فنی و مهندسی مجتمع در این مجموعه ورزشی قرار گرفت.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، در حال حاضر پروژه توسعه جایگاه تماشاگران زمین چمن مجموعه به همراه فضاهای پشتیبانی شامل سرویس های بهداشتی، بوفه، سالن بولینگ، فضاهای اداری و خدماتی در حال اجرا می باشد و پیشرفت اسکوپ سکوها با افزایش ظرفیت به میزان 2525 صندلی طبق برنامه زمان‌بندی و با پیشرفت 85 درصدی در حال انجام است و تا اواخر اردیبشت ماه قابل بهره برداری خواهد بود. سایر بخش ها و فضاهای زیر سکوها نیز طبق برنامه تا پایان مهر ماه سال آتی به اتمام خواهد رسید. پیشرفت کلی پروژه 45 درصد می باشد.
همچنین در این بازدید سالن بدنسازی مجموعه ورزشی که‌ با جدیدترین تجهیزات بدنسازی دنیا تجهیز شده است افتتاح شد.
انجام و ساخت، نصب و راه اندازی اسکوربورد زمین چمن نیز با تکمیل عملیات عمرانی و پیشرفت 100 درصدی آماده بهره برداری می‌باشد.
لازم به ذکر است اسکوربورد نصب شده در ورزشگاه با تکنولوژی دات پیچ ۱۰ در حال حاضر با کیفیت ترین اسکوربود ایران و در ابعاد سومین اسکوربود بزرگ کشور می باشد.
اجرای زمین چمن طبیعی فوق مدرن با کنترل تمام هوشمند دما، رطوبت، گردش هوا و آبیاری زمین با پیشرفت 90 درصدی در حال اجرا می باشد و طی روزهای آتی کاشت چمن آغاز و اوایل اردیبهشت ماه قابل بهره برداری است. همچنین احداث پارکینگ پرسنل و عوامل تیم های ورزشی نیز در حال انجام می باشد.
سایر بخش ها و زیر ساخت های لازم به منظور اخذ مجوز سازمان لیگ فوتبال و یگان ویژه استان کرمان طی رایزنی و پیگیری ها و جلسات با نمایندگان آن نهادها جمع بندی و مشخص شده است و مراحل تکمیل طراحی این فضاها شامل گیت های تردد و ورودی و خروجی تماشاگران، میهمانان ویژه، خبرنگاران، عوامل تیم و بازیکنان، همچنین اصلاح سیستم صوتی و نظارت تصویری و همچنین سالن کنفرانس خبری، میکس زون و جایگاه خبرنگاران و همچنین احداث سکوهای شمالی جهت هوادارن تیم میهمان و سکوهای ضلع جنوبی جهت بانوان در دستور کار قرار دارد.
همچنین عملیات آب‌بندی سکوهای قدیم و نصب صندلی های جدید در ضلع غربی ورزشگاه در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود با توسعه سکوها در ضلع شرقی و احداث جایگاه در شمال و جنوب ورزشگاه ظرفیت مجموعه به بیش از 7000 نفر افزایش یابد.

روابط عمومی و امور بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید