143320

به پرسپولیس حسادت می‌کنند

رضا شاهرودی درباره پیروزی روز پنج‌شنبه پرسپولیس مقابل تیم شهرخودرو اظهار کرد: بازی خوبی بود و توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. شهر خودرو تیم خوبی بود و گل‌شان روی ضربه ایستگاهی بود اما در مالکیت توپ ما برتر بودیم و بهتر بازی کردیم. متاسفانه بازی بدون تماشاگر برگزار شد. همه چیز پرسپولیس هوادارانش هستند و فکر می‌کنم باید کلاً لیگ را تعطیل می‌کردند.

اخبار ورزشی - او درباره جوی که این روزها علیه پرسپولیس ایجاد شده است، گفت: حسادت به پرسپولیس زیاد است. تیمی که سه سال بی‌چون‌و چرا قهرمان لیگ برتر شده است و امروز نیز با اختلاف ۱۰ امتیاز نسبت به تیم دوم صدرنشین لیگ است، طبیعی است که دیگران درباره این تیم این‌گونه صحبت می‌کنند. کسانی که این‌گونه صحبت می‌کنند می‌خواهند دیده شوند. بقیه تیم‌ها باید خود را قوی کنند نه این‌که فقط حرف بزنند. پرسپولیس فقط در زمین حقش را می‌گیرد.

رضا شاهرودی با اشاره به شکایت بودیمیر از باشگاه پرسپولیس ، عنوان کرد: متاسفانه همیشه این اتفاقات برای تیم ما می‌افتد و این برمی‌گردد به این‌که مدیرعامل‌های گذشته فوتبالی نبودند. من در چین و ترکیه بازی کردم و مثل آن‌ها باید در قرارداد های‌مان دقت کنیم. مثلا برای بازیکنی مثل استوکس یا بازیکن‌های دیگر به خاطر مرخصی یا دریافت کارت زرد یا قرمز مبلغی کسر شود. مساله بودیمیر را هم وکیل حقوقی باشگاه پیگیری خواهد کرد و این یک مساله بیرون زمین و مدیریتی است که آقای انصاری‌فرد آن را حل خواهد کرد.

وی در پایان از پیش‌بینی خود در پایان لیگ برتر گفت: وقتی تیم‌های دیگر را می‌بینم، متوجه می‌شوم پرسپولیس یک سرو گردن از دیگر تیم‌ها بالاتر است. آن‌ها همیشه در سطح بالایی بازی می‌کنند. بازیکنان تیم ما چند سال است کنار همدیگر دارند بازی می‌کنند و تلاش و کوششان جای تجلیل دارد. پیش‌بینی خیلی زود است اما همان‌طور که در ابتدای فصل گفتم، پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید