143305

یوسف وکیا: استقلال از قطب‌های فوتبال ایران است

روز گذشته در هفته بیست و یکم لیگ برتر گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی سیرجان موفق شد یا نتیجه ۱ بر صفر استقلال را شکست دهد.

یوسف وکیا، مدافع گل گهر که توانست نمایش موفقی در تقابل با ستاره آبی‌پوشان از خود به جا بگذارد درباره این پیروزی می‌گوید: پیش از بازی به شکل خوبی از نظر روحی و روانی خودمان را مهیای این بازی سخت کردیم. استقلال رقیب قابل احترامی برای ما بود و هست. آنها یکی از قطب‌های فوتبال ایران محسوب می‌شوند و مشخص است که کار سختی برابر آنها داشتیم. با این حال جایگاه جدول به شکلی بود که ما باید به هر شکلی شده از شخصیت خودمان دفاع می‌کردیم.

وی ادامه داد: در دقایق ابتدایی بازی کاملا قابل پیش بینی بود که تحت تاثیر حریف قرار داشته باشیم. آقای جلالی اما تدابیر خوبی برای اداره بازی داشتند و با توجه به این مساله ما توانستیم حتی موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف شکل دهیم و اگر بدشانس نبودیم رسیدن به گل دوم هم دور از دسترس نبود.

وکیا درباره دو پیروزی پیاپی برای گل گهر و فاصله گرفتن از قعرجدول گفت: فاصله امتیازات به شکلی نیست که اکنون با خیالی آسوده امیدوار به ادامه فصل باشیم. باید بدون توجه به نام رقبا و جبران نیم فصل اول تلاش بیشتری داشته باشیم. هنوز مدعیان سقوط زیاد هستند و این البته یک امیدواری بزرگ برای ما محسوب می‌شود که با رسیدن به امتیازات شانس بقا را افزایش دهیم.

مدافع گل گهر درباره دیدار حساس هفته آینده آنها مقابل سپاهان گفت: ما طی سه هفته اخیر مقابل تراکتور، نفت آبادان و استقلال به میدان رفتیم. یک قرعه سخت برای ما بود که شاید این مساله در نیم فصل اول نیز به عنوان تیمی که تازه صعود کرده به ضرر ما شد. نیاز به خودباوری بیشتری داشتیم و این قرعه در نیم فصل اول علیه تیم ما شد. در نیم فصل دوم اما برابر تراکتور به تساوی رسیدیم و این در حالی بود که شانس پیروزی هم داشتیم. نفت و استقلال را به عنوان دیگر مدعیان این فصل بردیم و اکنون با انگیزه و اعتمادبنفس مناسبی مقابل سپاهان حاضر می‌شویم. مسلما این نتایج به ما کمک خواهد کرد و باید روند فعلی را حفظ کنیم.

وکیا در واکنش به اینکه سمت چپ سپاهان جزو نقاط قوت این تیم محسوب می‌شود و کار سختی برابر آنها خواهند داشت نیز گفت: با احترام به تمام رقبا ما کاری به این مساله نداریم. گل گهر اکنون توانسته شخصیت خوبی طی دیدارهای اخیر کسب کند و ما به دنبال ارائه فوتبالی خوب هستیم تا بتوانیم به نتیجه هم برسیم. کار سختی مقابل سپاهان داریم اما با امیدواری زیادی در این بازی حاضر خواهیم شد و با تمرکز بالا به دنبال امتیاز خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید