143233

عملیات تسویه‌حساب با حضور گل‌محمدی/ استقلال به آقامعلم رسید

هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز با انجام ۵ دیدار آغاز و فردا با برگزاری ۳ مسابقه به اتمام خواهد رسید.

از ساعت ۱۵:۳۰ امروز تیم ماشین سازی تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل میزبان نساجی مازندران است. دو تیم به ترتیب ۲۴ و ۲۰ امتیاز دارند و برای اینکه شرایط خود را بهبود ببخشند باید دست پر از زمین خارج شوند. نکته مهم بازی به سرمربیگری محمود فکری مربوط می شود که برای نخستین بار روی نیمکت نساجی می نشیند و امیدوار است عملکرد خوبی در تیم مازندرانی داشته باشد.

از ساعت ۱۶ نیز تیم های فولاد خوزستان و شاهین شهرداری بوشهر به مصاف هم می روند تا به نوعی دربی جنوبی ها را در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار کنند. فولاد با ۳۰ امتیاز در رده ششم قرار دارد و تلاش می کند خودش را به بالای جدول نزدیک تر کند. شاهین هم برای فرار از قعر جدول چاره ای جز کسب امتیاز ندارد.

همچنین از ساعت ۱۶ تیم های گل گهر و استقلال در سیرجان مقابل هم قرار می گیرند. استقلال با ۳۶ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و بعد از برتری مقابل ذوب آهن، مصمم است تا در سیرجان حریف انتهای جدولی خود را مغلوب کند و در کورس مدعیان قهرمانی باقی بماند. گل گهر نیز در نیم فصل دوم با جذب نفراتی نظیر یونس شاکری و گادوین منشا به خوبی تقویت شده و شاگردان مجید جلالی می توانند روز سختی را برای آبی های پایتخت رقم بزنند.

از ساعت ۱۶:۱۵ نیز تیم های ذوب آهن و سپاهان دربی اصفهان را در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهند کرد. بعد از اتفاقات عجیب هفته قبل و بازی نکردن سپاهان مقابل پرسپولیس، این تیم طلایی پوش می خواهد فاتح دربی نصف جهان شود و در تعقیب مدعیان باقی بماند. ذوب آهن هم به دنبال این است تا شکست دور رفت را تلافی کند و حریفش را ناکام بگذارد.

از ساعت ۱۸:۳۰ هم تیم های پرسپولیس تهران و شهرخودرو در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند تا مهم ترین دیدار هفته را برگزار کنند. پرسپولیس با کسب ۴۱ امتیاز از ۱۹ مسابقه در صدر است و برای این که جایگاه خود را تثبیت کند چشم به سه امتیاز خانگی دارد. پرسپولیس بعد از اتفاقات رخ داده در اصفهان و بازی نکردن سپاهان، در تلاش است حریف مشهدی را مغلوب کند و انتقام شکست بازی رفت را از شهرخودرو بگیرد. این مسابقه برای یحیی گل محمدی جدال ویژه ای است و یحیی می خواهد سه امتیازی که در دور رفت از پرسپولیس را گرفته بود را این بار به تیم خودش تقدیم کند.

لازم به ذکر است، همه مسابقات به علت شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران انجام می شود.

اسامی داوران به شرح زیر است:

*پنج‌شنبه ۸ اسفند

ماشین سازی تبریز - نساجی مازندران

داور: جواد رحیم زاده

کمک ها: محمد عطایی - مهدی شفیعی

کمک داوران اضافی: سعاد وفاپیشه - محمد رضا تارخ

داور چهارم: محمد شاکر

ناظر: ابوطالب طاهریان

گل‌گهر سیرجان - استقلال تهران

داور: محمدرضا اکبریان

کمک ها: محمدرضا مدیرروستا - مهدی سیفی

کمک داوران اضافی: سیدمهدی سیدعلی - حمید حاج ملک

داور چهارم: محمدعلی رضایی

ناظر: حیدر شکور

فولاد خوزستان - شاهین شهرداری بوشهر

داور: یاسر همرنگ

کمک ها: حسن انتظاری - حمیدرضا افشون

کمک داوران اضافی: کوپال ناظمی - محمدحسین ترابیان

داور چهارم: عباس پورحیدری

ناظر: حسین خانبان

ذوب‌آهن اصفهان - فولاد مبارکه سپاهان

داور: بیژن حیدری

کمک ها: محمدرضا منصوری - رحیم شاهین

کمک داوران اضافی: سیدوحید کاظمی - میثم حیدری

داور چهارم: ایوب غلامزاده

ناظر: اسماعیل صفیری

پرسپولیس تهران - شهرخودرو مشهد

داور: علی صفایی

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی - علی اکبر نوری

کمک داوران اضافی: امیر عرب براقی - سیدعلی اصغر مومنی

داور چهارم: علیرضا مرادی

ناظر: محسن ترکی

دیدگاهتان را بنویسید