143208

فتح‌الله‌زاده: موسوی هنوز رأی به مدیرعاملی من نداده است/ برای حضور مظلومی اتفاق‌نظر وجود نداشت

به نقل از فوتبالی- علی فتح‌الله‌زاده، گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: اصرار زیادی داشتم که سرپرست باشگاه بماند و به کارش ادامه بدهد، اما او بیشتر اصرار کرد که من مدیرعامل شوم.

به گزارش فوتبالی، فتح الله زاده با اشاره به جلسه شب گذشته با اعضای هیئت مدیره استقلال، اظهار داشت: از سوی اسماعیل خلیل‌زاده، دعوت به حضور در یک جلسه شدم. در این جلسه صحبت‌های زیادی مطرح شد که بخشی از آن به اصرار خلیل‌‎زاده برای خروج از استقلال مربوط بود.

وی افزود: خلیل‌زاده اصرار داشت که دیگر در استقلال نماند. بنده گفتم شما خودتان به خوبی از پس کار‌ها برآمده‌اید و بهتر است کارتان را در همین پست یا حتی مدیرعاملی باشگاه ادامه بدهید؛ ولی او گفت مشکلات خانوادگی دارد و اصرار کرد و حتی رخصت خواست که دیگر به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت نکند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تصریح کرد: همان‌جا هم موضوعی مصوب کردند که من مدیرعامل جدید باشگاه باشم. ۳ نفر پای برگه صورتجلسه را امضا کردند و تنها مانده امضای آقای موسوی. مانده بود. به غیر از خودم، آقایان کامران منزوی و اسماعیل خلیل‌زاده به نفع مدیرعاملی من، صورتجلسه را امضا کردند و از نظر ظاهری کار تمام شده است.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: با این حال، آقای موسوی هنوز رأی به مدیرعاملی من نداده و مسائل دیگری هم در پیش داریم که باید هماهنگ شود. اینجا، در باشگاه استقلال این طور نیست که یک نفر تصمیم واحد بگیرد و اجرا کند. به همین خاطر است که می‌گویم هنوز چیزی تمام نشده است. باید باز هم صحبت کنیم تا ببینیم در آینده چه می‌شود.

از او پرسیدیم با توجه به اتفاقات رخ داده، چرا هنوز خود را مدیرعامل باشگاه نمی‌داند که این طور پاسخ داد: حقیقت این است که من هم منتظر یک امضای دیگر هستم، اما هنوز نمی‌توانم بگویم کار تمام شده است. باور کنید شخصا خیلی اصرار کردم که خلیل‌زاده بماند، اما او بیشتر اصرار کرد که به خاطر مشاغل دیگرش، من مدیرعامل شوم و هیئت‌مدیره استعفایش را بپذیرد.

فتح‌الله‌زاده در نهایت در خصوص حضور یا عدم حضور پرویز مظلومی به عنوان سرپرست و مدیرتیم گفت: برای حضور مظلومی اتفاق‌نظر در هیئت‌مدیره وجود نداشت و فقط یک نفر موافق حضور او روی نیمکت بود.

دیدگاهتان را بنویسید