143072

حمله بی‌سابقه پیروانی به امیر قلعه‌نویی!

افشین پیروانی ، سرپرست پرسپولیس در واکنش به صحبت‌ها و کنایه‌های امیر قلعه نویی و در شرایطی که پرواز این تیم با تاخیر از اصفهان مواجه شده بود، پاسخ تندی داد.

پیروانی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به موضوع عدم حضور سپاهانی‌ها در زمین گفت: من صحبتم این است که باید به قانون احترام گذاشت و آن را اجرا کرد. تماشاگر تیم میزبان اگر مزاحمتی بوده از طرف آنها بود. یک نفر من از تدارکات و دیگر اعضای تیم سپاهان در زمان حضورمان در اتوبوس مشاهده نکردیم. حتی آقای گل محمدی هم گفتند اگر یک نفر از تیم سپاهان بیاید برای گرم کردن ما احترام می‌گذاریم اما دوستان شاهد هستند که حتی یک نفر هم از رختکن نیامد. من سوالم این است که کدام بازی تیم محترم سپاهان در راهرو گرم کرده است. قانون باید اجرا شود وپیش داوری نمی کنیم اما دوستانی که آنجا هستند می دانند که قانون چیست. دوستان می‌دانند که سپاهان قصد بازی نداشته. اعلام کرد بازی نمی کنیم. تیم حریف حالا یک سری بازیکن مصدوم داشته و به ما ربط ندارد. ما به موقع گرم کردیم. ما به فکر بازی بعدی هستیم و هواداران مطمئن باشند انشاالله هم قهرمانی دیگری کسب خواهیم کرد.


او در واکنش به صحبت‌های قلعه نویی که مدعی شده بود تیمش اعتقاد به دعای قبل از بازی برخلاف دیگر تیم‌ها که به دنبال شب زنده داری دارد گفت: دو تا موضوع جداست. موضوع اول اینجاست که تیم حریف نیامد. مشکل داشت مشکل به وجود آوردند یا هر چیزی که آمدند در استادیوم ولی نیامدند گرم کنند و حالا از کجا دستور گرفتند! این ها مسائلی است که باید به همه دوستان توضیح داد. حالا دوست ما که آمد روی خط (امیر قلعه نویی) که فرار رو به جلو بود. ما هم اعتقاد داریم و بچه مسلمان هستیم. ما با ذکر می آییم و همه ما را می ‌شناسند. درباره این چیزها نگویید که همه از تیم ما خبر دارند و بچه‌های ما هم قبل از هر بازی با پیراهن نوشته‌ها و پیراهن‌های منقش به نام شهدا آن را زینت داده اند. لطف کنند فرار رو به جلو نکنند. اینقدر می گویند تیم مهندسی شده قهرمان می شود که ما به خاطر این است که در تیم تا دلتان بخواهد ما دکتر و مهندس داریم.


پیروانی که صحبت‌های قلعه نویی درباره شب زنده داری و ... را بعد از اتفاقات و حواشی دبی یک کنایه علیه باشگاهش می‌دانست پاسخ تندی به این ماجرا داد و گفت: لطف کنید فرار رو به جلو نکنید. در حضور این همه بیننده من فکر می کنم ادب و اخلاق را باید رعایت کنید اما فکر می کنم عدم سواد که سواد این نیست که دانشگاه رفته باشید. سواد یعنی طرز پوشیدن، طرز حرف زدن و برخورد کردن اما متاسفانه امشب صحنه هایی دیدم که بی سوادی موج می‌زد!

دیدگاهتان را بنویسید