142924

مهدی: بحث ما جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس است

سهیل مهدی در خصوص آخرین وضعیت برگزاری بازی‌های امروز (یکشنبه) لیگ برتر فوتبال و اینکه باشگاه سپاهان خواستار تعویق بازی امروزش مقابل پرسپولیس است، اظهار داشت: مسلما اگر قرار بود بازی‌ها لغو شود یا به تعویق بیفتد تا الان خبرش اطلاع‌رسانی شده بود. بازی‌های امروز قطعا برگزار می‌شود، اما بدون حضور هواداران.

وی درباره اینکه بازی‌های هفته آینده برگزار می‌شود یا خیر، گفت: برای هفته آینده را اطلاع‌رسانی می‌کنیم. بحث ما در حال حاضر ابتلای افراد به ویروس کرونا نیست. بحث اصلی پیشگری از شیوع بیشتر این ویروس است. ورزشگاه جایی است که ۴۰، ۳۰ هزار هوادار برای تماشای بازی به آنجا می‌روند و این احتمال شیوع ویروس را بیشتر می‌کند. ما هم برای پیشگیری، بازی‌ها را بدون تماشاگر کردیم. دقیقا مثل سینما‌ها یا مدارس که تعطیل شده‌اند. بحث ما جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس است.

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال، تصریح کرد: از بازیکنان هم خواهش می‌کنیم بهداشت فردی را رعایت کنند. ما هم اعلام کردیم که اعضای تیم‌ها خصوصا بازیکنان با یکدیگر دست ندهند. پزشکان تیم‌ها در این مورد می‌توانند خیلی کمک کنند و اگر بازیکنی علائم بیماری دارد، باید مانع بازی آنها شوند. ما نباید به خاطر این ویروس ترس در جامعه بیندازیم. ما با این کار فقط خواستیم از شیوع بیشتر ویروس جلوگیری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید