142898

قائدی یکی از شانس‌ های مسلم آقای گلی در لیگ است

پیشکسوت استقلال پیش بینی کرد قائدی امسال می تواند شانس اقای گلی لیگ باشد.

به گزارش ایلنا،آرش برهانی پیشکسوت استقلال معتقد است آبی‌ها می‌توانند در نیم فصل دوم باز هم همچون نیم فصل اول به صدر جدول نزدیک‌تر شوند البته در این بین رسیدن مصدومان استقلال هم بی‌تاثیر نخواهدبود و حتی پیش بینی کرد قائدی می‌تواند یکی از شانس‌ های مسلم آقای گلی در لیگ برتر در پایان فصل باشد.

شرایط استقلال را پیش از دیدار امروز مقابل ذوب آهن چطور ارزیابی می‌کنید؟

با بازگشت مصدومان استقلال شرایط این تیم بهتر خواهد شد و کادر فنی تیم می‌تواند ترکیب تیمش را بهتر برای بازی‌ها بچیند. به نظرم استقلال بازی سختی را مقابل ذوب آهن در پیش خواهد داشت زیرا آنها در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتند و یک حریف سرسخت برای این تیم خواهند بود.

فکر می‌کنید استقلال بتواند ذوب آ‌هن را شکست دهد؟

اگر آنها بتوانند در نیمه اول موفق به گلزنی بشوند می‌توانند در ادامه گل‌های بیشتری را هم بزنند. فکر می‌کنم بازی پرگل و جذابی را شاهد خواهیم بود.

قائدی هم شرایط حضور دوباره در میادین را به دست آورد؟

این اتفاق بسیار خوب است که استقلال می‌تواند از وجود قائدی در ترکیب تیمش استفاده کند البته به شرطی که قائدی از لحاظ بدنی مشکلی نداشته باشد. فکر می‌کنم قائدی امسال یکی از شانس‌های مسلم آقای گلی در لیگ برتر است.

به نظر شما استقلال باید از دو مهاجم در ترکیب تیمش استفاده کند؟

سیستم ۲-۵-۳بهترین سیستم برای استقلال است که در بازی‌ها بتواند به میدان برود البته این را هم در نظر بگیرید که باید آ‌نها استفاده از سیستم‌های دیگر را هم بتوانند در بازی‌ها به کار ببرند.

ایا استقلال توانایی کسب عنوان قهرمانی را دارد؟

با توجه به اینکه مدعیان باید با یکدیگر در بازی‌های رو در رو بازی کنند این بهترین فرصت برای استقلال است که خودش را به صدر جدول نزدیک‌تر کند دیدید که در نیم فصل اول آبی‌ها فاصله زیادی با صدر جدول داشتند اما توانستند خودشان را به صدر برسانند. الان هم چنین شرایطی این اتفاق دوباره می‌تواند بیفتد.

خودتان قصد مربیگری ندارید؟

از چند تیم پیشنهاداتی را داشتم اما شرایط برای قبول کار در آنها مهیا نبود فعلا قصد دارم در کلاس مربیگری A حضور یابم تا بتوانم این مدرک را کسب کنم. حالا اگر در این بین پیشنهاداتی هم برایم بیاید روی آن فکر می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید