142878

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن!

تیم فوتبال استقلال فردا در حالی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که برخی بازیکنان خود را در اختیار ندارد.

در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال تهران فردا در ورزشگاه آزادی باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود.

برخی از بازیکنان استقلال به دلیل مصدومیت همچنان در ترکیب نیستند، اما این احتمال وجود دارد که کادرفنی استقلال به برخی از بازیکنانی که دوران مصدومیتشان را پشت سر گذاشتند، حداقل برای چند دقیقه بازی دهد.

بیشتر بخوانید: مجیدی: وقت ندارم جواب اراجیف را بدهم/ دیاباته با نظر پزشک تیم بازی می‌کند

محمد بلبلی، سیاوش یزدانی، فرشید باقری و شیخ دیاباته بازیکنانی هستند که در بازی با ذوب آهن نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند و همچنان درگیر آسیب دیدگی هستند. علی کریمی و هروویه میلیچ که به دلیل سرماخوردگی دیدار با الاهلی را از دست دادند، در تمرین روز گذشته همراه با بقیه بازیکنان تمرین کردند و برای بازی برابر حریف اصفهانی مشکلی ندارند.

مصدومیت عارف غلامی نیز به پایان رسیده، اما بازی کردن او بستگی به آمادگی جسمانی و نظر کادرفنی دارد و باید دید کادرفنی استقلال با بازی دادن به این مدافع جوان، در قلب دفاعی تیمش تغییری ایجاد خواهد کرد یا خیر.

مصدومیت مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی هم برطرف شده، اما همانطور که به نظر می‌رسید کادرفنی استقلال قصد ندارد از این بازیکنان در طول ۹۰ دقیقه استفاده کند و با اعلام مجیدی در نشست خبری پیش از بازی، قائدی و اسماعیلی برای چند دقیقه فرصت بازی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: شیخ دیاباته زیر ذره‌بین پزشکان استقلال

ترکیب احتمالی آبی پوشان برای بازی فردا برابر ذوب آهن به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، شاهین طاهرخانی، نیکولای بودروف، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، وریا غفوری، روزبه چشمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، علی دشتی

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید