142539

پرسپولیس – الشارجه سرخ‌های ایران به دنبال طلسم شکنی/ سپاهان – السد؛ ارتش ژنرال به سد ژاوی رسید

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در چند روز اخیر نشان می‌دهد که این تیم با ۴ تغییر به مصاف تیم الشارجه می‌رود و استوکس برای اولین بار زوج علیپور در خط حمله می‌شود و سید جلال حسینی نیز به جای کنعانی زادگان در ترکیب اصلی این تیم قرار می‌گیرد و به احتمال زیاد سیامک نعمتی جایگزین مهدی شیری در دفاع راست می‌شود. این احتمال وجود دارد که رادوشوویچ جایگزین بیرانوند درون دروازه پرسپولیس بازی شود.

تیم الشارجه امارات همانند پرسپولیس در نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم التعاون عربستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و بدون امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

این تیم اماراتی قصد دارد از امتیاز میزبانی در بازی با پرسپولیس نهایت استفاده را بکند و با حمایت هواداران در این بازی به برتری برسد. تیم الشارجه امارات در رده چهارم جدول رده بندی لیگ امارات قرار دارد و احتمال دارد در هفته‌های آینده به رده‌های پایین‌تر سقوط کند. ایگور کورنادو مهاجم زهر دار تیم الشارجه امارات به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر پرسپولیس نیست و این خبر خوبی برای سرخپوشان ایران محسوب می‌شود.

مصدومیت مهدی ترابی دغدغه اصلی گل محمدی در بازی با الشارجه امارات بود که طبق اعلام پزشک تیم پرسپولیس مصدومیت ترابی جدی نیست و او به این بازی می‌رسد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الشارجه امارات ۱۱ سال پیش برای آخرین بار به مصاف یکدیگر رفتند که سرخپوشان ایران در آن بازی توانستند حریف اماراتی را شکست بدهند. اکنون تیم اماراتی قصد دارد انتقام آن شکست را از پرسپولیسی‌ها بگیرد.

بیت کریستوفر جیمز به همراه آنتون اسکِتنین، اشلی وارویک بیچام، جاناتان آدام بارِیرو این بازی را قضاوت می‌کنند. چونگ هین چانگ ناظر بازی و عدنان اسماعیل الحافی ارزیاب داوری این بازی هستند.

دیگر بازی گروه C بین تیم‌های فوتبال التعاون عربستان و الدحیل قطر برگزار می‌شود.

تیم فوتبال سپاهان در دومین بازی خود در گروه D لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه به مصاف تیم السد قطر می‌رود. زردپوشان ایران در نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا برخلاف انتظار توانستند پیروزی پرگلی را برابر تیم قدرتمند العین امارات کسب کنند و با ۳ امتیاز در صدر جدول گروه D قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید