142537

عدالت حکم می‌کرد استقلال برنده باشد/ آبی‌پوشان در ساختار دفاعی مشکل دارند

سعید لطفی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دیدار این تیم مقابل الاهلی عربستان به خبرنگار برنا گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم من فکر نمی‌کردم استقلال با وجود تعداد بالای مصدومان بتواند به این خوبی بازی کند. نباید از بازی زیبا آبی پوشان به راحتی بگذریم. تیم هر وقت به بازی سرعت می داد به راحتی بر بازی سوار بود و با پرس نیز توپ را از حریف می‌گرفت. معتقدم عدالت حکم می کرد استقلال برنده باشد و حداقل نتیجه ای که در این بازی رقم بخورد تساوی باشد، نه باخت.

مدافع سابق استقلال و تیم ملی در ادامه اظهار داشت: استقلال در بحث ساختار دفاعی دچار مشکل است این بحث مربوط به زمان حال نیست، بلکه مربوط به زمان گذشته است و در زمان استراماچونی نیز دفاع استقلال مشکلاتی داشت که باید در بلندمدت آنها برطرف شوند.

لطفی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه برخی از بازی دانشگر یا چشمی در این دیدار انتقاد می‌کنند عنوان کرد: دانشگر یکی از داشته های خوب باشگاه استقلال است و چشمی نیز در این دیدار علی رغم بازی های گذشته در پست دیگری بازی کرد. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم کریمی و باقری هر کدام اگر در بازی بودند، استقلال در خط هافبک خود تغییری ایجاد نمی کرد. جوانان استقلال نشان دادند، می توانند آینده روشن برای این تیم ترسیم کنند. به شخصه به برخی بازیکنان مانند طاهرخانی امیدوارم و بوردیف هم هنوز با تیم هماهنگ نشده و ای کاش در قلب خط دفاعی در این دیدار قرار نمی گرفت.

بازیکن سابق آبی پوشان پایتخت در ادامه با اشاره به بازی های فشرده تیم استقلال تصریح کرد: استقلال تا پایان سال باید ۷ بازی انجام دهد. علاوه بر مباحث فنی و این موضوع که ریکاوری بازیکنان و بازگشت مصدومان اهمیت بالایی در نتیجه گیری تیم دارد. بنده معتقدم مدیریت باشگاه نیز باید تلاش مضاعفی کند تا تیم در یک آرامش نسبی به فعالیت خود ادامه دهد. ضمن اینکه بسیار امیدوارم استقلال با رسیدن مصدومان خود بتوانند از این گروه در اسیا صعود کند و در یکی از جام‌های داخلی نیز به قهرمانی دست پیدا کند. این تیم توان و قابلیت این دو مهم را دارد و هواداران باید در این راه تیم مانند همیشه از تیم محبوب خود حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید