142454

قدرت الشارجه یعنی چهار بازیکن خارجی؛ کابوس استقلال حالا مقابل پرسپولیس!

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید در امارات به مصاف تیم الشارجه برود. هر ۲ تیم درهفته نخست مقابل رقبای خود شکست خوردند.

تیم الشارجه از لحاظ نفرات داخلی به دلیل کمبود استعداد در فوتبال امارات بنیه قوی ندارد و نفرات بومی این تیم از کیفیت بالایی برخوردار نیستند ولی مهره‌های خارجی این تیم بازیکنان باکیفیتی هستند. این تیم در لیست خود ۱۱ بازیکن غیر اماراتی دارد اما تنها چهار نفر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند شرکت داشته باشند و همین کار را برای این تیم سخت کرده است.

بدون تردید کایو، بهترین بازیکن تیم الشارجه است. وینگر برزیلی و ۲۵ ساله‌ای که به صورت قرضی از تیم بنفیکا به امارات برگشته است. او پیش از این برای العین بازی می‌کرد و در جدال برابر استقلال موفق شد ۲ گل از ۶ گل تیمش را به ثمر برساند و بعد از بازی نیز خوشحالی عجیبی را در فضای مجازی انجام داد. این بازیکن در تیم کاشیما آنتلرز ژاپن نیز عضویت داشته است.

ایگور کورونادوی برزیلی دیگر بازیکن شناخته شده الشارجه محسوب می‌شود. این بازیکن ۲۷ ساله در پست هافبک تهاجمی بازی می‌کند. کورونادو چند سال در فوتبال ایتالیا حاضر بود و برای تیم پالرمو به میدان رفت. رایان مندس وینگر ۳۰ ساله و اهل کیپ ورد الشارجه دیگر مهره خارجی الشارجه است. او برای تیم لیل سابق بر این بازی کرده و بعد از بازی در کایسری اسپور ترکیه به امارات و تیم شارجه آمد و حالا حدود ۲سال است که در این تیم بازی می‌کند.

تنها مهره آسیایی و غیر اماراتی الشارجه نیز اوتابک شوکوروف است. هافبک میانی و ۲۳ ساله‌ای که ۳۱ بازی ملی دارد و جزو نفرات اصلی تیم ملی ازبکستان نیز به شمار می‌رود. او پیش از الشارجه برای تیم بنیادکار بازی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید