142452

خلیل‌زاده و فتح‌ا…زاده یا چهره ناشناس؟!!

با حضور دوباره علی فتح‌ا…زاده در چارت مدیریت باشگاه استقلال به‌عنوان عضو جدید هیئت‌مدیره که با خواست عده‌ای از هواداران صورت گرفت، تصور می‌شد او مدیرعامل باشگاه خواهد شد اما فتح‌ا…زاده خیلی زود مورد‌انتقاد هواداران قرار گرفت و حتی استعفا کرد. هرچند وزارت استعفای او را نپذیرفت و استعفای دوم نیز رد شد، با این‌حال منابع خبری از عدم تمایل وزارت ورزش به قرار گرفتن فتح‌ا…زاده در راس تشکیلات باشگاه خبر می‌دادند و از این‌رو به نظر می‌رسید مدیرعامل جدید از بین دیگر اعضای هیئت‌مدیره انتخاب خواهد شد و شانس خلیل‌زاده هم بیشتر از سایرین است. خلیل‌زاده در ادامه مسئولیت سرپرستی با چالش‌هایی مواجه شد و حتی صحبت از اختلاف شدید فرهاد مجیدی با سرپرست بود تا این‌که موسوی به عنوان بازوی اقتصادی به هیئت‌مدیره اضافه شد، آن هم بدون حکم رسمی! حضور این فرد متمول اگرچه با تزریق چند میلیارد به تیم و حل برخی از مشکلات مالی باشگاه همراه بود و همه به تعریف و تمجید از او پرداختند اما گذر زمان نشان داد که موسوی هم نمی‌‌تواند ناجی استقلال باشد. اخبار‌ و شایعات عجیبی درباره موسوی و هزینه‌هایی که کرده بود، شنیده‌ و حتی گفته می‌شد او بابت هزینه‌‌هایی که کرده،‌ به باشگاه فاکتور داده و خواهان بازگرداندن آن در آینده شده است! رسانه‌ای شدن این مسائل باعث دلسردی هواداران و اعضای تیم از حضور افراد جدید در بدنه باشگاه شد و انتخاب نکردن مدیرعامل جدید هم باعث شد دوباره استقلالی‌ها علیه وزارت ورزش که به زعم آن‌ها گرایش‌های رنگی داشته و دارد، موضع بگیرند و از وزیر بخواهند هر‌چه سریع‌تر تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص کند.
پیش از برگزاری دیدار برگشت دربی، خلیل‌زاده در گفت‌وگو با فارس گفته بود مدیرعامل جدید پس از دربی انتخاب و معرفی می‌شود اما حالا پس از گذشت‌۱۰‌روز از دیدار پرسپولیس و استقلال هنوز خبری از مدیرعامل آبی‌ها نیست. خلیل‌زاده و موسوی در چند روز اخیر مصاحبه‌هایی انجام داده و اذعان کرده‌اند که وقت حضور در این باشگاه را ندارند، موضوعی که باعث رنجش استقلالی‌ها شده و حتی سعید رمضانی سرپرست تیم در اعتراض به شرایط باشگاه و تیم حاضر به همراهی آبی‌ها در سفر به کویت نشده است. علاوه‌بر موضوع طولانی شدن پروسه انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال، مسئله این است که چه کسی قرار است مدیرعامل شود؟ خلیل‌زاده و موسوی که به صراحت گفته‌اند وقت کافی برای امور باشگاه را ندارند.
فتح‌ا…زاده هم وقتی با حجم انبوه مشکلات مالی و اداری مواجه‌و البته متوجه شد دیگر مثل سابق نزد استقلالی‌ها پایگاه و محبوبیت ندارد، ۲ بار دست به استعفا زد و قطعا با این وضعیت نه وزارت می‌تواند روی او حساب باز کند و نه خودش تمایلی به قبول مسئولیت دارد! در این میان وزارت باید سراغ گزینه سوم برود و آن انتخاب فردی بیرون از مجموعه آبی و اضافه کردنش به هیئت‌مدیره و درنهایت انتخاب او به عنوان مدیرعامل باشگاه است. هرچند روز گذشته برخی رسانه‌ها از انتخاب قریب‌الوقوع مدیرعامل باشگاه استقلال خبر داده بودند اما اگر وزارت به دنبال راه سوم باشد، این مسئله هم زمانبر است، بخصوص حالا که در آستانه برگزاری انتخابات مجلس و فدراسیون فوتبال قرار داریم و بسیاری از رجال سیاسی و مدیران مشغول رایزنی و لیست بندی برای انتخابات این دو نهاد هستند!

دیدگاهتان را بنویسید