142390

به همت مدیریت خدمات و امور اجتماعی صورت گرفت :

نوسازی و بهسازی 30 ویلا در مناطق تفریحی چادگان

همزمان با شروع احداث کارخانه و با توجه به محیط کاری سخت شرکت برای کارکنان، ساخت مکان تفریحی چادگان به منظور رفاه حال تلاشگران و رفع تنش ها در دستور کار قرار گرفت تا تلاشگران شرکت با سپری کردن اوقاتی خوش بتوانند با روحیه بیشتری به کار و تلاش بپردازند . ذوب آهن اصفهان با دارا بودن تقریبا 160 ویلا در منطقه تفریحی چادگان پذیرای پرسنل می باشد . حشمت کریمی مسئول این مجموعه در این خصوص توضیحاتی به خبرنگار ما داد که در ادامه می خوانید :

حشمت کریمی گفت : تلاشگران شرکت از ابتدای تاسیس این باشگاه به صورت مرتب و بیشتر در نیمه ابتدای سال از ویلاهای این مجموعه استفاده می کنند و خوشبختانه ، سیستم تحت وب رزرو ویلاها بصورت خودکار و در اختیار کارکنان می باشد . وی افزود : با توجه با استفاده مداوم در سنوات گذشته و فرسودگی ویلاها بازسازی و نوسازی از اولویت برخوردار شد و در دستور کار مدیریت خدمات و امور اجتماعی قرار گرفت تا تلاشگران شرکت با آرامش بیشتری در این مجموعه اقامت داشته باشند .نوسازی و بهسازی 30 ویلا در مناطق تفریحی چادگان

وی با اشاره به اینکه هدف کارکنان این مجموعه ، اوقات خوش برای کارکنان ذوب آهن است گفت : علاوه بر مجهز نمودن تمامی ویلاها به گاز شهری طی چند سال گذشته بازسازی و نوسازی 30 ویلا بصورت کامل توسط کارکنان این مجموعه در سرمای 18 - درجه بدون صرف هزینه انسانی انجام شد ه است . وی با اشاره به این که سعی شده از پتانسیل کارکنان این مجموعه در نوسازی و بهسازی مجموعه چادگان استفاده شود یاد آور شد : در صورت تخصیص بودجه روند نوسازی و بهسازی این ویلاها سرعت بیشتری خواهد گرفت تا تلاشگران شرکت راحت تر و با امکانات بیشتر بتوانند از این مجموعه استفاده نمایند .

کریمی گفت : پس از 4 سال به دستور مدیر عامل محترم شرکت تورهای چادگان با برنامه های مفرحی همچون استخر ، قایق رانی ، دوچرخه سواری و جنگ شادی از سر گرفته شد و نتیجه تلاش مدیر خدمات و امور اجتماعی و همکاران رضایت مندی بالای 83 در صد از این تورها بود . وی خاطر نشان ساخت : در نه ماهه اول سال در مجموع 8 هزار 688 شب ویلا به صورت تور در اختیار کارکنان قرار گرفته است وهمچنین 9 هزار 394 شب ویلا به صورت آزاد در اختیار کارکنان و بازنشستگان ذوب آهن اصفهان قرار گرفته شده است .

دیدگاهتان را بنویسید