142200

حضور باشکوه پولادمردان ذوب آهن اصفهان در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن

همزمان با 22 بهمن ماه و برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی بزرگ میلیونی 22 بهمن که مقارن با چهلمین روز شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی بود، تلاشگران ذوب آهن اصفهان همگام با دیگر اقشار ملت بزرگ ایران اسلامی ضمن حضور گسترده در این مراسم با شکوه در شهرهای مختلف استان، با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

منصور یزدی‌زاده مدیر عامل ذوب آهن ، جواد محمدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن به همراه تنی چند از دیگر مسئولین این شرکت در کنار پولادمردان این مجتمع عظیم صنعتی در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشتند .

در این مراسم شکوهمند ، کارکنان ذوب آهن اصفهان در حالی که لباس های کارگری بر تن داشتند، بعنوان طلایه داران خط اول جبهه صنعت با حضور مؤثر خود در آیین سالگرد جشن انقلاب اسلامی در مقابل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن واقع در خیابان شمس آبادی اصفهان گرد هم آمدند و به خیل عظیم امت حزب ا... و ولایت مدار پیوستند و در طول مسیر تا میدان امام، با شعارهای مختلف، ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم جهانی و محکومیت جنایات آنها، آمادگی خود را برای هر گونه جانفشانی در جهت اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی ، تلاش و همت برای استقلال و سربلندی میهن اسلامی و پاسداری از خون شهدا اعلام نمودند.

شایان ذکر است روابط عمومی ذوب آهن و باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت همچون سال های گذشته با برپایی غرفه ای در میدان امام خمینی (ره) ، محصولات فرهنگی خود را پیرامون جشن انقلاب اسلامی به بازدید کنندگان در مراسم عرضه نمودند.

همچنین جمعی از تلاشگران شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه در زرین شهر حضور یافتند و در کنار آحاد مردم حزب ا... و ولایت مدار این شهر انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جنایتکار فریاد زدند .

دیدگاهتان را بنویسید