142186

تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان شرکت فولاد هرمزگان

دنیای معدن - از خانواده شهدا و جانبازان شاغل شرکت فولاد هرمزگان با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و فرمانده بسیج شرکت فولاد هرمزگان تجلیل شد.

به گزارش دنیای معدن، در این مراسم مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تبریک ایام الله دهه فجر بر همدلی در شرایط سخت فعلی تاکید کرد و گفت : تحریم هایی که از طرف استکبار جهانی به کشور وارد شده است بی سابقه است و باعث تحمیل سخت ترین شرایط بر کشور شده است.

ارزانی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم برای مقابله با این تحریم ها تلاش کنیم گفت: هر کسی در هر شغل و وظیفه ای که بر عهده او گذاشته شده باید به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام دهد و در این شرایط این کار بزرگی است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان امید به آینده به همراه تلاش و کوشش را از مهمترین وظیفه یکایک کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: شرکت فولاد هرمزگان یکی از بهترین شرکت های کشور است و تمام تلاش مدیران در این شرایط سخت این است که وقفه ای در فعالیت های آن رخ ندهد و همواره تعهدات خود را در خصوص کارکنان و خانواده های آنان را به طور کامل انجام دهد .

معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان نیز در این دیدار جایگاه شهدا و خانواده های آنان را رفیع توصیف کرد و گفت : خانواده های شهدا و جانبازان شاغل در فولاد هرمزگان اسوه های تلاش و صبر برای همکاران خود هستند.

ندایی در ادامه تاکید: تجلیل و قدردانی از خانواده های گرانقدر شهدا یک وظیفه است که در فولاد هرمزگان هر سال به تناوب انجام می شود .

فرمانده پایگاه بسیج شهید لشکری شرکت فولاد هرمزگان نیز در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از مدیرعامل فولاد هرمزگان به دلیل حمایت های بی دریغ از فرزندان و خانواده محترم شهدا در این شرکت گفت :بخشی از جبهه اقتصادی در دست فرزندان شهدا هست که همانند پدران خود در حال نبرد هستند .

بحرینی ادامه داد : شهدا جنگ نظامی را اداره کردند و فرزندان برومند انها در خط تولید و شکوفایی اقتصادی مشغول جهادند و این به مثابه عبادت در راه خداوند است .

دیدگاهتان را بنویسید