141604

صدور مجوز زیست محیطی کارخانه گندله سازی فولاد خراسان

دنیای معدن -اداره کل محیط زیست خراسان رضوی، در اجرای مصوبه کارگروه «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید»، مجوز زیست محیطی بهره برداری کارخانه گندله سازی مجتمع فولاد خراسان را در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن صادر کرد.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با قدردانی از حمایت سازمان حفاظت محیط زیست در راستای رفع موانع و تسهیل گری این اداره در امر «رونق تولید» اظهارکرد: بدون تردید ایفای تعهدات زیست محیطی، بخش مهمی از مسئولیت های اجتماعی شرکت است و اهتمام فولاد خراسان در این راستا به گونه ای بوده که نه تنها استانداردهای مدنظر در این حوزه مهم حاکمیتی را اجرا نموده است، بلکه در مواردی هم فراتر از استانداردها و تعهدات خود اقدام نموده و نتیجه پایش ها نشان می دهد که «فولاد خراسان» در مساله محیط زیست، همواره مسئولانه رفتار کرده است.

کسری غفوری افزود: اجرای کمربند سبز، تعامل و مسئولیت پذیری بالا در پایش های دوره ای و غیردوره ای، تاکید ارکان مدیریتی مجتمع بر کاهش مصارف انرژی، آب و نیز کاهش آلاینده ها باعث تعاملی سازنده و در راستای «منافع عمومی» میان بزرگ ترین جبهه صنعتی استان با اداره کل محیط زیست شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعهداتی را که ما در راستای الزامات قانونی در زمینه حفاظت محیط زیست بر عهده گرفته ایم بخشی از رسالت اجتماعی و از تکالیف شهروندی خود دانسته و تلاش مان آن است که به بهترین نحو ممکن این رسالت را ایفا و اجرا نماییم.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان تصریح کرد: کارخانه گندله سازی این مجتمع با ظرفیت سالانه 5/2 میلیون تن در اردیبهشت ماه 1397 با حضور رئیس جمهور افتتاح گردید.

دیدگاهتان را بنویسید