141595

ارائه تسهیلات ۸۰ درصدی حمایت از شرکت های دانش بنیان بخش معدن و صنایع معدنی

دنیای معدن - معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از حمایت مالی شرکت های دانش بنیان بخش معدن و صنایع معدنی در قالب ارائه تسهیلات تا ۸۰ درصدی به آنها خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، سیاوش ملکی فر صبح امروز در دومین جشنواره ایده های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی (INNOMINE)خاطر نشان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری همچون یک شریک در کنار شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف بخش معدن و صنایع معدنی بوده و حمایت های مالی را به این شرکت ها ارائه خواهد داد. وی ادامه داد: این حمایت با ابزارهای متعددی از جمله ارائه تسهیلات 70 تا ۸۰ درصدی انجام خواهد شد.

به گفته معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، از دیگر ابزارهای حمایت و ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی ارائه انواع ضمانت نامه های بانکی، تسهیلات سرمایه در گردش، حمایت بلاعوض، همکاری در اخذ استانداردها، حمایت بلاعوض و حفاظت از مالکیت فکری است. وی تاکید کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی با تمام ابزارها از شرکت های دانش بنیان در مسیر اتصال به صنایع بزرگ حمایت خواهد کرد. گامی در جهت اقتصاد دانش بنیان ملکی فر گفت: برگزاری جشنواره اینوماین۲ گامی در جهت اقتصاد دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی است و امیدواریم در تجدید فناوری و ارائه ایده های جدید به این بخش کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید