141483

حل مشکلات کارگری کارخانه فولاد سیاهدن ابهر و فولاد پارس آرما شفق و فولاد قزوین

دنیای معدن - معاون قضایی تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه به منظور حل مشکلات کارگری، کارخانه فولاد سیاهدن در شهرستان ابهر و فولاد پارس آرما شفق و فولاد قزوین را مورد بازدید قرار داد.

به گزارش دنیای معدن، نوابی معاون قضایی اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه به همراه برزگر مشاور مدیرکل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه به منظور رفع مشکلات کارگری از کارخانه فولاد سیاهدن در شهرستان ابهر و فولاد پارس آرمان شفق و فولاد قزوین بازدید کردند.

نوابی معاون قضایی تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به صدور حکم ورشکستگی اختیار اداره اجاره این کارخانه ها در تصفیه امور ورشکستگی قرار می گیرد.


وی با اشاره به اینکه براساس قانون وظیفه ذاتی این اداره نیست که به صورت اجاره این کارخانه ها را اداره کند، افزود: می توانیم در قالب اینکه این شرکت ورشکسته شده است آن ها را پلمب کنیم تا به مرحله فروش برسد.
نوابی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی و رونق تولید اظهار کرد: در راستای رونق تولید، شرکت تصفیه بدنبال این است که کار را در کارخانه هایی را که امکان بازنگه داشتن آن ها است ادامه دهد و اشتغال ایجاد گردد.
معاون قضایی تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه در ارتباط با این دوکارخانه گفت: چندین سال است که ورشکستگی آن ها اعلام و پرونده به تهران ارجاع شده است که به اجاره این کارخانه ها اقدام کرده ایم و با توجه به اینکه اجاره سالیانه سر آمده بود و می بایست منافع بستانکاران ورشکسته را لحاظ می کردیم، در قالب مزایده اجاره را افزایش دادیم که رونق اشتغال و تولید ادامه داشته باشد. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید