141450

بازدید وزیر صمت از یازدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن، تکنولوژی ساخت و ماشین آلات وابسته

دنیای معدن - وزیر صمت از یازدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن، تکنولوژی ساخت و ماشین آلات وابسته(ایران سمنتکس) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش دنیای معدن، این نمایشگاه در هشتاد و ششمین سالروز تاسیس صنعت سیمان ایران برگزار شده است.

رضا رحمانی امروز سه شنبه از بخش های مختلف این نمایشگاه نیز بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مهمترین مسایل و مشکلات فعالان این حوزه قرار گرفت.

شرکت های حاضر در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای داخلی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز این صنعت را در معرض دید عموم قرار داده اند.

حسین مدرس خیابانی "قائم مقام وزیر در امور بازرگانی"، خداداد غریب پور "رییس هیات عامل ایمیدرو" و بهمن حسین زاده "مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران" نیز در این افتتاح و بازدید وزیر صمت را همراهی کرد.

گفتنی است که در حاشیه این نمایشگاه، همایش بومی سازی و مهندسی ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت سیمان ۲۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

شایان ذکر است که ایران در حوزه تولید سیمان ظرفیت های قابل توجهی دارد و صادرات ایران محصول به کشورهای همسایه به خصوص در حوزه بازسازی کشورهایی مانند عراق، فرصت صادراتی خوبی را در این حوزه به وجود آورده است.

ایران سمنتکس از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای علاقمندان و فعالان این حوزه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید